החלקת שיער יפנית- כל מה שרציתן לדעת

 החלקת שיער יפנית- אם את מקורזלת, מתולתלת או בעלת שיער גלי, את יודעת שהרבה נשים מקנאות בך, בגלל שהשיער שלך שופע חיים בשבילן, אבל בעצם כאב ראש בשבילך. לקום בבוקר, ולהתמודד עם תלתלים, קשרים, או נפח לא ברור, או חוסר נפח יכול להיות כאב ראש, במיוחד כאשר החיים הם כל כך לחוצים ובבוקר אין זמן לכלום. צריך להכין את הילדים, לתקתק את הבית, ללכת לעבודה, ובערב הכל חוזר חלילה, את צריכה משהו מהיר, במינימום מאמץ, שיאפשר לך לראות הכי טוב שאת יכולה ובלי הרבה התעסקות.

החלקת שיער עונה על הכל. במספרה בתל אביב, אנחנו מקיימים סוגי החלקות שיער, ואחת מהן היא ההחלקה היפנית, החלקה שהיא ותיקה בשוק, ובעלת אחוזי הצלחה גבוהים, אשר מוציאים אלפי נשים מרוצות. זאת כל עוד ההחלקה נעשית על ידי איש מקצוע ממוחה היודע איך לטפל ולערוך את ההחלקה.

במספרת פרינסס DY, דויד יושבייב, מעצב השיער עורך החלקות שונות גם את ההחלקה היפנית כבר שנים רבות, לסוגי שיער שונים, וזאת תוך כדי הקפדה על תשומת לב, על זמנים נכונים, על מנת שתצאי מן המספרה עם שיער חלק עליו חלמת. הטיפול אינו מסתיים בהחלקה וכן תקבלי גם הדרכה צמודה על איך לתחזק את השיער בחודשים שלאחר מכן על מנת לשמור על ההחלקה והתוצאה לאורך זמן.

החלקת שיער יפנית במספרה

 

איך מתבצעת החלקת שיער יפנית ?

כאשר אנו עורכים תהליך של החלקה יפנית במספרה, השיער בעצם עובר תהליך של חום. וזאת על ידי חומים כימיים, אשר נמרחים לפני כן, ובעצם משנים את מבנה השערה, וחודרים עמוק על מנת לשנות את המבנה ממבנה אשר מזכיר מדרגות או גג רעפים, למבנה חלק. תהליך זה נעשה ביתר תשומת לב בזמן שהותך במספרה מכיוון שזהו תהליך כימי, וכן יש לבקר את התהליך במהלכו, על מנת שתצאי מרוצה, וכן על מנת לא לגרום נזק- כאמור, רק איש מקצוע אמיתי ומנוסה הוא זה שצריך לעשות החלקות שיער.

אל חשש את בידיים הנכונות, וכן מוזמנת לשאול כל שאלה לפני תחילת התהליך.

לאחר מכן השיער יעבור טיפול בחום, וזאת על מנת לתרום לשינוי מבנה השערה בעזרת החומרים, כאשר השיער יתיישר וישנה את מבנהו, יתקבל מבנה של שיער נעים ורך למגע, וכן שיער מלא ברק וזאת אודות לשינוי מבנה השערה שהוחלק וכן מחזיר אור ברמה גבוהה יותר, ובעצם יוצר את אפקט הברק.

כמובן שהחלקת שיער יפנית אינה מתאימה לכל סוג שיער, ולכן יש להתייעץ עם דויד יושבייב לפני כן,

אנו מציעים במספרה סוגי החלקה נוספים שיוכלו להתאים לסוגי שיער שונים וניתן לקרוא על הסוגים השונים בכתבה על סוגי החלקות שיער

 

את מוזמנת ליצור קשר עם המספרה בטלפון: 03-5252719   או ליצור קשר עימנו דרך דף צור קשר

דויד יושבייב מעצב השיער יענה לכל שאלה ביתר מקצועיות.

No Replies to "החלקת שיער יפנית- כל מה שרציתן לדעת"


    Got something to say?

    Some html is OK