הלחמת שיער בלייזר- כל מה שרצית לדעת

מהי הלחמת שיער בלייזר? דויד יושבייב, מעצב השיער מסביר מה היא “הלחמת שיער בלייזר” שיטה להארכת שיער שהיא בגדר אומנות- יחד עם זאת יש כמובן לדעת איך לעבוד עם הלייזר, על מנת לקבל את ההטבות הייחודיות ששיטה זו מביאה איתה.

 

הלחמת שיער בלייזר

 

אז מה היא הארכת שיער בלייזר?

במספרה בתל אביב, אנו נותנים שירות של כמה שיטות להארכת שיער, אחת מן השיטות היא הלחמת השיער בלייזר, שיטה שהגיעה מאירופה לפני מספר שנים, תפסה תאוצה וגם הגיעה אלינו, לארצינו הקטנטונת.

כאשר בלייזר עסקינן, כמובן שדרוש איש מקצועי ואיכותי היודע כיצד להשתמש בציוד. בעבר כתבנו כאן על הארכת שיער קראטין, עוד שיטה מוצלחת להארכת השיער, שגם בה יש צורך באיש מקצוע אמיתי היודע מה הוא עושה.

מלבד זאת על מעצב השיער לעבוד עם תוספות שיער אמיתי ואיכותי, במספרה שלנו, אנו מחזיקים שיער איכותי, הנחשב לשיער הטוב ביותר בעולם, והוא השיער הסילבני המגיע אלינו מרוסיה. שימוש בשיער איכותי מוריד את הצורך בטיפולים תכופים יותר, כמו למשל שמתמשים בשיער באיכות ירודה. תוספות השיער במספרה הן רק איכותיות  ומקורן הוא סילבני בלבד.

תוספות השיער בשיטת הלייזר, או הלחמה קרה, ייתנהגו כמו שיער טבעי לכל דבר, וגם תזוזתן על ראש הלקוחה ייראו וירגישו כמו שערות טבעיות לחלוטין

איך זה מתבצע?

הלחמת שיער בלייזר היא שיטה ייחודית ולה אחוזי הצלחה רבים, כמו כן היא מבין השיטות הפופולאריות מכיוון שאין מגע יד אדם ביער, אין הדבקה על ידי דבקים על שורשי השיער, ולכן השיטה שומרת על שיר בריא ואינה פוגמת בשיער הקיים. על ידיד שימוש בננו טכנולוגיה, הלייזר מצמיד בהלחמה קרה את תוספות השיער לראש הלקוחה, ללא דבק, מבטיח חיבור מהיר חזק ואיכותי, והארכת שיער שנשמרת לאורך זמן.

 

 

 

תחזוקת השיער לאחר הארכת שיער

תחזוקת השיער בשונה מהארכות אחרות היא מינורית, היא אינה דורשת מאמץ רב בחודשים לאחר מכן ולכן השיטה נחשבת שיטה בטוחה, פופולארית, היא מחזיקה לאורך זמן בשיער המתנהג טבעי, ללא קשרים, חלק ונוח לעיצוב .

 

הסיבות להארכת. הלחמת שיער בלייזר:

  • שיטה בטוחה
  • ללא כימקלים או דבקים
  • מהירה יחסית לשיטות אחרות
  • אינה דורשת תחזוקה מאסיבית
  • איכות שנשמרת לאורך זמן- שיער מלא נפח, קורן בתהנהגות ונראות טבעית
  • שימוש בתוספות שיער איכותיות

 

לקביעת תור התקשרי למספר: 03-5252719          או צרי קשר דרך דף צור קשר

 

 

 

No Replies to "הלחמת שיער בלייזר- כל מה שרצית לדעת"


    Got something to say?

    Some html is OK