הלחמת שיער בתסרוקות אופנתיות

בימים אלה, לוקחת אופנת התסרוקות את השראתה מסרטי הוליווד של שנות ה-50. גלים ארוכים של דיוות הקולנוע מהמאה הקודמת לא נותנים מנוח למעצבי השיער המובילים. אירועי האופנה הנוצצים בעולם וההצה על הנעשה על השטיח האדום מוכיחים דבר אחד – אופנת השיער הארוך והמלא תישאר כנראה איתנו גם בעונה זו. בתסרוקות של העונה ניכרת נוסטלגיה וכמיהה עמוקה לנשיות ומיניות. ההמלצות הן לגדל שיער ובעת הצורך להוסיף תוספות כמה שיותר ארוכות בשביל להפוך את מראה השיער לשופע, רך ובלתי נשכח.

מאריכים או מוסיפים שיער

המהפכות הרבות הפוקדות את עולם היופי בשנים האחרונות לא פוסחות גם על תחום הארכת השיער. אחת ההשפעות הבולטות הינה פיתוח שיטה חדשנית ויחודית של הלחמת שיער באמצעות לייזר. לאישה הכמהה לשיער שופע וארוך ישנן שתי דרכים להשגת מטרתה. האחת – הארכה בדרך הטבעית והארוכה והשנייה – הארכה מלאכותית בשיטה מהירה וללא תופעות לוואי. הארכה זו מתבצעת באמצעות מכשיר לייזר אשר ב-30 שניות מסוגל להלחים עד 8 תוספות בבת אחת. לשם ההמחשה – הארכת שיער בדרך הטבעית עד 50 ס”מ לוקחת כ3-4 שנים, הלחמת שיער באמצעות ליזר רק כמה שעות! וכאשר השיער ארוך ושופע ישנן אינספור תסרוקות שניתן לעשות ודרכים מגוונות לסדר את השיער,להלן כמה וריאציות מומלצות בהקשר זה.

 

הצמה כעת בשיא האופנה ומתאימה ליום יום וגם לאירוע - דויד יושבייב

אוספים או מפזרים

הסגנון המקובל של אשת העסקים הממולחת – קלאסי ושמרני לא יורד מהפודיומים כבר מספר עונות, הסיבה לכך טמונה בפשטות, הקלות והנוחות של ביצוע התסרוקת. שיער המשוך לאחור, עם אפקט מועט של נפח, או לחלופין אסוף באינספור צורות של עגבניה – אלה תסרוקות נוחות ,פשוטות ומאוד מתאימות לשעות העבודה. בשעות הערב ניתן לפזר את השיר תוך כדי שהוא נופל חופשי על הכתפיים. לפי הרצון ניתן גם לנפח או לבלגן מעט ליצירת מראה ספונטני של מתנופף ברוח.

קליעת צמות

אגדות עם רוסיות טוענות שצמה מקשטת את פני האישה! לעשות צמה משיער ארוך טבעי עבור האישה טבעי כמעט כמו להיות אישה עצמה. צמות מהודקות או מעט מרושלות ליצירת מראה נונשלנטי. הצמה כעת בשיא האופנה ומתאימה ליום יום וגם לאירוע , לשעות העבודה ושעות הפנאי. יתרון נוסף בשיער אסוף בצמה הוא שאפשר לשכוח ליום שלם מסירוק וסידור השיער.

זנב סוס – תסרוקת קליאופטרה

מורם לקודקוד או קשור על העורף, “זנב סוס” תמיד על הגובה. אם להאמין להיסטוריונים, קוקו “זנב סוס” הייתה התסרוקת האהובה על קליאופטרה עצמה. פשוטה במהותה ועתיקת יומי, הולכת השנה תסרוקת “זנב סוס” עם תוספות מפתיעות. לשיער הטבעי, למשל ניתן להוסיף תוספת שיער בצבע בוהק וקונטרסטי. החשוב ביותר ב”זנב סוס” הוא שיהיה מה לאסוף בקוקו. ולכן אם שיערכן קצר או דק הלחמת שיער באמצעות שיטת הלייזר והקראטין מהווים פיתרון מהיר לקבלת תוצאות יעלות ונפלאות.

הלחמת שיער בתסרוקות אופנתיות

ומה קורה על הפודיומים…

אומן השיער דויד יושבייב, מומחה בעל שם עולמי ומדליסט בתחרויות עיצובי שיער בינלאומיות רבות, ייצג את ארצנו בכבוד, דויד זכה במקום ראשון והוכתר כאלוף אירופה בתספורות אופנה וכימיה תוך כדי יצירת סגנון אישי וייחודי. כחלק מתהליך העבודה השתמש בכל האיתרונות של הלחמת שיער באמצעות לייזר בה הוא שולט ללא עוררין.

No Replies to "הלחמת שיער בתסרוקות אופנתיות"


    Got something to say?

    Some html is OK