הלחמת שיער קראטין

הלחמת שיער בלייזר

ישנן שיטות שונות ומגוונות להארכת שיער, הארכת שיער היא מצרך מבוקש בימינו, כל אישה הסובלת משיער דליל, או אישה הרוצה לפתע שיער מלא ובעל נפח מבלי לחכות שהטבע ייעשה את שלו פונה לשירותי הארכת שיער.

ישנם כמה דברים שאנשים מחפשים בתחום באם תוספות שיער-מחיר, או סוגים שונים של הארכת שיער או תוספות שיער וישנן כמה דברים שצריך לדעת. כמובן שיש שיטות מסוימות המתאימות לאחת ולא לאחרת כל שיטה כמובן תלויה בלקוחה, ובאנדיבידואליות שלה והתאמה לכל טיפול המוצע במספרה בתל אביב- דויד יושבייב מעצב השיער מציע שלל טיפולים להארכת שיער תוך כדי שימוש בטכנולוגיות האחרונות והמתקדמות בשוק.

דויד יושבייב עובר הכשרות והשתלמויות תכופות על מנת לשמור על רמה מקצועית, וכמובן לתת לך את הטיפול המסור, המצקועי והטוב ביותר שניתן לתת. כמו כן במספרה מוצעים טיפולים של שיקום לאלו שעברו הארכת שיער או החלקת שיער במספרות שאינן מקצועיות ונוצר להם נזק- אנו מקיימים טיפולים של שיקום להצלת השיער וכן הדרכה לזמן ארוך על איך לתחזק את התוצאה שתתקבל לאחר מתן טיפול.

 

אז מהי הלחמת שיער בקראטין ?

קראטין הוא סוג של חלבון אשר נמצא באופן טבעי בגוף, ניתן למצוא אותו בציפורניים שלנו למשל.

השימוש בקראטין ייתן לנו תוצאה של הלחמה עדינה ופתרון להארכת שיער ללא הרגשה של מלאכותיות, כלומר לא ניתן להרגיש את ההבדל בין השיער הטבעי לתוספות השיער. הקראטין אינו מונע צמיחה של שיער טבעי ואינו פוגם בשיער הראש. כמו כן ניתן להסיר את התוספות בקלות ללא כאבים או משיכות של השיער. ניתן להשתמש בתוספות שוב.

 

ביצוע החלקת שיער בקראטין- איך זה נעשה?

ההלחמה נעשית בשתי שיטות, אחת הלחמה קרה אשר נעשית בעזרת לייזר והשנייה הלחמה קרה אשר נעשית בעזרת מכשיר אינפרא לייט. השיטות מביאות לתוצאות דומות, אבל תתבצע התאמה לכל לקוחה לפי חוות הדעת של דויד יושבייב במספרה- על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

במספרה חשוב לציין אנו משתמשים בקראטין אמיתי, לעומת מספרות אחרות אשר משתמשות בתחליפי דבק זולים. כמו כן אנו משתמשים בתוסופת השיער הטובות ביותר- כל תוספות השיער האמיתי שלנו מגיעות מסיביר-  שיער סילבני 100% אמיתי.  וכן ניתן לעצב את השיער מבחינת צבעים וגוונים ולהתאים אותו לרצונך.

אנו מזמינים אותך ליצור עימנו קשר על מנת לקבל ייעוץ מקצועי להארכת השיער המתאימה לך, וכן הדרכה לתחזוק השיער לקיץ הנוכחי, על מנת שתוכלי לשמור על התוצאה לאורך זמן ולהינות ממנה.

No Replies to "הלחמת שיער קראטין"


    Got something to say?

    Some html is OK