הארכת שיער-טיפוח השיער לאחר טיפולים במספרה

אם חלמת על שיער רך כמשי, שיער שמציית ולא עושה בעיות במשך היום, מלא ברק וחיות, גם לאחר הארכת שיער או הלחמת שיער בלייזר-אז קו המוצרים של דויד יושבייב הם בדיוק בשבילך. זו פשוט התשוקה של כל אישה, להתעסק כמה שפחות עם השיער ושעדיין ייראה טוב. זה אכן לא פלא, שיער שנראה טוב גורם לנו לביטחון, לנחת והרבה הרבה אנרגיה.

קו המוצרים אות ניתן למצוא אצלינו בסלון, הוא קו מוצרים לשיער שפותח באופן ייחודי על ידי דוד יושבייב, לאחר שנים רבות של טיפול בשיער נשים, תוך כדי מתן תשומת לב למה תמיד חסר לכן במוצרים לשיער בהן אתן משתמשות, ומהן הבעיות הספציפיות שאיתן אתן מתמודדות בכל יום ובכל בוקר ובכל פעם שאתן רוצות לצאת לאירוע ולא לבלות 2-3 בהאיבקות עם השיער. קו המוצרים הזה פותח בשבילכן ולמעשה על ידכן.

מהם המוצרים ?

המוצרים הם כחול-לבן גאווה ישראלית, ופותחו במעבדות בארץ תוך כדי תשומת לב על הצרכים האמיתיים העומדים בפני נשות הארץ, שכן האקלים הארצישראלי הוא שונה ממקומות אחרים בעולם, משתנה מאוד וקשה מאוד לאורך השנה. הנשים בארץ מתמודדות עם לחץ שמשפיע על השיער וכן גורמים סביבתיים קשים כמו אור השמש, החום, הלחות והאבנית הנמצאת במים. המוצרים הללו פותחו כאשר כל גורמים הללו נלקחו בחשבון, וכך נוצר קו מוצרים עילית ש”נתפרu” עבור האישה הישראלית.

שני מרכיבי הדגל של קו המוצרים אותם ניתן למצוא בכל מוצר בקו המוצרים הם:

שמן הארגן המפורסם המגיע אלינו ממרוקו, וידוע בתכונות הבריאות שלו, התכונות המשקמות והמזינות שלו- יוצר באופן טבעי רכות בשיער, מזין אותו וגם גורם לשיער להיות פחות מפוצל וסורר.

חמאת שיאה– שכבר שנים עולם הקוסמטיקה רתן אותה לשלל מוצרים, ידועה בתכונות המרפאות שלה, המרככות שלה ועצם זה שהיא יכולה לשקם את העור כנגד קמטטוים וחוסר חיוניות, כך גם חמאת השיאה מזינה את מבנה השערה.

המוצרים נרקחו ושופרו במשך 4 שנים, ניסינו את המוצרים על קהל הלקוחות הקבוע שלנו, קיבלנו פידבקים ושיפרנו את המוצרים תוך כדי תשומת לב למה הלקוחה שלנו באמת צריכה, ומה היא באמת מרגישה.

חלק מלקוחתינו עוברות טיפולים של צביעת שיער וכן טיפולים של החלקת שיער, הארכת שיער, נלחמת שיער בלייזר, והמוצרים פותחו על מנת גם לתת מענה ללקוחות שעוברות טיפולים מסוג זה על מנת שיוכלו לטפח את השיער לאחר הטיפולים ולהינות מהטיפולים לאורך זמן.

מוצרים המתאימים לשיער לאחר הארכת שיער

ארבעת המוצרים שלנו או איך שאנו אוהבים לקרוא להם ” ארבעת המופלאים”

מוצרים לאחר הארכת שיער

שמן ארגן לשיקום השיער

השמן היבש הזה, משקם את השיער, הודות לפורמולה ייחודית שפותחה המשקמת חלבונים שאבדו מן השערה, וכך מחזירה לשיער את החוזק הטבעי שלו, מחזקת אותו ומזינה אותו בחומצות של אומגה 3,6, ו-9 ויטמנים ואנטי אוקסידנטים, ומתאים איפול עד מעט לנשים העוברות טיפולי החלקה, צבע, פן, או משתמשות מחליקים באופן קבוע.

 

שמפו משקם על בסיס ארגן וחמאת שיאה ללא מלחים או פראבנים

השמפו המשקם והקטיפתי משקם את השיער הודות לשמן הארגן וחמאת השיאה השמפו מיוצר לא מלחים או פראבנים ולכן מתאים לסוגי שיער שעברו החלקה, סלסלול, צביעה, שטיפה, הארכת שיער. עקב הפורמולה האפקטיבית אך עדינה, היא מתאימה לתוספות שיער עדינות ולא פוגמת בהם. השמפו משקם את השיער, מזין אותו בחומצות שומן אומגה 3 חיוניות, מחזק את השיער ומשקם אותו.

עוד בסדרה- מסכת שיער משקמת, ומסיכה יחחודית לשיער שבור ועדין.

צרי קשר עם המספרה עוד היום לגבי המוצרים שלנו וכן לגבי טיפולים של הלחמת שיער בלייזר, הארכת שיער בלייזר שאנו עורכים במספרה, וכן טיפולים נוספים.

ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-5252719       ובדף צור קשר

 

 

No Replies to "הארכת שיער-טיפוח השיער לאחר טיפולים במספרה"


    Got something to say?

    Some html is OK