עיצוב שיער לכלות

כל כלה ביום חתונתה רוצה להיות זוהרת ועוצרת נשימה. בכך מסייעים לה מגוון מקצוענים מעולם היופי – מעצבים, סטייליסטים, מאפרים, מעצבי שיער… התסרוקת לכלה מהווה שיא בעולם עיצוב השיער ופרט חשוב ביותר במראה של הכלה המיועדת. תסרוקת לכלה הינו היהלום שבכתר, המעטר את הנסיכה בבואה לנשף! 

במיטב הקטלוגים לתסרוקות כלה, ניתן לראות כיום את עבודותיו של אומן השיער דויד יושבייב. כבר יותר מעשור מצליח יושבייב ליצור בעבודותיו דמויות נשים בלתי נשכחות – עדינות וענוגות, סקסיות ומושכות, שלוות ומיסטוריות ויחד עם זאת תמיד נשיות . 

היופי הנשי, לדברי דויד יושבייב, טמון לא רק במעטה החיצוני. מטרתו של הסטייליסט, להבליט ולהביא לידי ביטוי את יופיה הפנימי הטמון בכל אחת מכן – את אותו הזוהר וההילה אותו אתן מקרינות ברגע הנתון. התסרוקות, הנוצרות ע”י האומן יוצרות דמות יחידה והרמונית אשר תואמת את אישיותה של כל אחת ואחת וכן את מצב הרוח, שמלת הכלה ואף, את אופי האירוע. 

דויד יושבייב, זה זמן רב ובהצלחה, משתף פעולה עם מגוון סטודיו וסלוני כלה מובילים. היה אחראי , בין השאר, על תסרוקתה של הדוגמנית והשחקנית המפורסמת, סינדי בר ביום חתונתה,וכן של כלות מפורסמות נוספות. המפתח להצלחה, על פי דויד יושבייב, הינו הבנה מלאה בין המעצב לבין הלקוחה. אחדות מחשבה וסינכרון מלא יבטיח תוצאה נפלאה, קריאות פליאה מצד הסובבים והרגשה בטוחה ורגועה לגבי המראה החיצוני ביום מרגש זה.

> גלריית תמונות של תסרוקות ואיפור כלות

title
title

No Replies to "עיצוב שיער לכלות"


    Got something to say?

    Some html is OK