הארכת שיער בלייזר

נשים אוהבות ושואפות לשינויים מתמידים. הן לא צפויות, מפתיעות ובכך מהוות השארה לאומנים ומדענים לאורך ההיסטוריה, שאיפתן לשלמות לוקחת את העולם קדימה! רצון הנשים להפוך שיער קצר לארוך ומלא באופן מיידי הביא את המקצועניים בתחום לפיתוח שיטה ייחודית להארכה ומילוי השיער. הגיע הזמן לצלול עמק לעולם הארכת השיער בלייזר!

על היתרונות

שימוש בטכנולוגיית הלייזר הפך לשם דבר בתחום הארכת השיער,המגמה תופסת תאוצה וחודרת למגוון סלוני עיצוב שיער מסביב לעולם. הזיקה והאינטרסט של מעצבי השיער בהחלט מוסבר, בתוך 30 שניות מצליח המכשיר להלחים כ-8 תוספות בבת אחת! הוא מדויק ובטיחותי בעבודה,בעל מנגנון ויסות טמפרטורה ובכך מונע ומבטיח אי פגיעה בעור הקרקפת.

הארכת שיער בלייזר

הארכת שיער בלייזר

לראשונה הופיעה השיטה באירופה לפני כ-6 שנים. באותם שנים, דויד יושבייב, היה מומחה מוכר בתחום הלחמת השיער בארץ ובעולם, אשר עבר השמה בחברת היצרן והיה למעצב השיער הראשון שהביא לארץ את הטכנולוגיה המדוברת. במהלך שנים אלו, נצבר ניסיון רב בסלון DY של דויד יושבייב ,בעבודה עם טכנולוגיית הארכת השיער בלייזר. שיטה אשר מאפשרת לעשות שינויים ניכרים במראה ולהוסיף עושר והדגשה למראה הטבעי של השיער.

התוספות העדינות פזורות ב-8 חלקים ומתחברות לשיער הטבעי ע”י קפסולות קראטין זעירות סנטימטרים אחידים משורשי השיער. קראטין – חומר טבעי המהווה גם חלק ממרכיב הביולוגי של השיער הופך את השימוש בשיטה זו לבטוחה ולפיכך נפוצה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות בתחום זה . מדובר למעשה בפולימר שקוף בעל איכויות גבוהות המאפשר חיבור בלתי נראה וכמעט בלי ניתן לחישה, דבר המאפשר תחושה נפלאה של שיער אחיד חלק וטבעי על אף נוכחות תוספות השיער.

 

התוספות מפוזרות בצורה אחידה ולפיכך הריווח בין החיבורים כמעט בלתי נראה כתוצאה מכך אנו מקבלים שיער מלא נפח אשר משלים בצורה נפלאה את המראה הטבעי של השיער. באמצעות שיטת הלייזר ניתן להאריך ולמלא שיער לכל אורך או נפח רצוי, ליצור אי-סימטריה בתסרוקת ואפקטיים של ניגודיות ובולטות של צבע עשיר!

באיזה מקרים השיטה מומלצת

נשים עם שיער ארוך ומלא אך דק בחלק הקרוב לשורשים – בעיה שנתקלים בה לעיתים קרובות וניתן לפתור אותה במהירות ובקלות באמצעות שיטת הלייזר על ידי הוספת נפח רק בחלק העליון של השיער ושימוש בתוספות איכותיות המותאמות בצורה מושלמת לאורך, טקסטורה וצבע השיער הטבעי. שיטת הארכת שיער בלייזר מאפשרת לקצר את התהליך בצורה משמעותית בהשוואה לכל שיטת הלחמה מוכרת אחרת. ולפיכך החיסכון בזמן מהווה יתרון בולט ומשמעותי של הטכנולוגיה החדשה.

נשים אשר עברו כימוטרפיה
– נשים אשר איבדו את שיערן, פונות לעיתים קרובות למרכזנו למילוי השיער. במקרים מסוג זה אלו מומלץ להמתין כ-8 חודשים עד לחידוש גדילת השיער הטבעי. שיטת הלייזר מאפשרת להלחים שיער בכל אורך, גם כשמדובר בשיער קצר של 4-5 ס”מ בלבד לשיער בכל אורך ונפח רצוי והתוצאות נפלאות! האישה חוזרת לא רק לאורך חיים הרגיל אלא גם למראה השיער טבעי. וכידוע יופי ובטחון עצמי – הן תרפיה נפלאה בפני עצמה. השיטה מאפשרת גם הארכת שיער הטבעי ללא תחושת זמן באמצעות רעמת תוספות שנראת טבעית לחלוטין.

נשים בעלות תספורות קצרות , אסימטריות ומיוחדות – כיום שוב באופנה תספורת הקארה עם אלמנטים של אי-סימטריה ,דגשים בולטים וצבעים עשירים. בזכות הדקדקנות של שיטת הלייזר, אין מתאימה ממנה למילוי והעשרה של תספורות מסוג זה. השיטה מאפשרת התאמה מדוייקת של צבעי התוספות ומעצב השיער מצליח להגיע לאפקט מלא של התאמה לצבע הטבעי של השיער וללא שימוש בצבע !

נשים אשר רוצות שינוי מהיר ומשמעותי במראה השיער – נשים רבות בעלות שיער טבעי נפלא מחפשות את ההזדמנות לשנות מראה בקלות וללא פגיעה בצבע הטבעי של שערן, כאן לעזרתן מגיעה שיטת הארכת שיער בלייזר. להוסיף תוספות בולטות וצבעוניות הינה הזדמנות להפוך לייחודית, לרענן את המראה והכי חשוב להיות חלק מעולם הקסום של האופנה!

 

No Replies to "הארכת שיער בלייזר"


    Got something to say?

    Some html is OK