טרנדים חדשים- גוונים לשיער בסגנון “עין הנמר”

 

הם חוזרים לאופנה, ובמיוחד בשנה האחרונה, הגוונים עושים קאמבק. עולם האופנה ממחזר את עצמו כל כמה שנים ומשפר טרנדים מהעבר, הם חוזרים ובגדול עם חידושים וריכוכים לסוגי מראה שהיינו רגילים אליהם מעונות קודמות או שנים קודמות בהם נהגנו להתלבש ולהיראות בצורה מסוימת. גם בתחום השיער ישנה חזרה, וגווני השיער עושים קאמבק ובגדול- במיוחד בשנה הנוכחית מדובר בגוונים.

גוונים לשיער

 

טרנדים חדשים בגווני שיער

אם פעם הגוונים היו נעשים באופן יותר נראה לעין, יש חזרה לגוונים יותר משולבים בשיער היוצרים מראה טבעי של גוונים ממש כפי שהיו לנו כשהיינו ילדים, או גוונים הנראים ממש כמו השיער הטבעי שלנו, כלומר גם השיער עצמו משתנה בצבעים שלו- זה תהליך טבעי של הגוף. ישנם כמה גורמים לאורך חיינו כמו חשיפה לשמש, תהליך ההתבגרות המשפיעים על צבע שיערנו וגווניו. השיטות החדשות בגווני שיער אותם אנו מציעים במספרה עונים על הטרנדים החמים והחדשים בעולם עיצוב השיער.

הטרנד החם ביותר הוא גוונים הנקראים ” עין הנמר” גוונים אלה מדמים גוונים של אבנים מסוימות, כמו אבן הקוורץ- מדובר בגווני אומברה  הנותנים מראה טבעי לשיער, ממש כאילו בילינו עכשיו בחופשה בחוף הים והיינו בשמש והשיער קיבל גוונים טבעיים.

מדובר בגוונים עשירים חומים וזהובים, גוונים יפים של קרמל וחום שוקולד, את השורשים לא חייבים לצבוע בכל פעם אלה בהדרגה מה שמוסיף למראה הגוונים הכללי.

כוכבות גדולות בעולם כמו ג’ניפר לופז, ג’ניפר לורנס, ליידי גאגא, מדונה, וכל שאר הכוכבות נראו כבר במראה עין הנמר בצורות שונות ומגוונות, ניתן לשחק עם מראה הגוונים ולהפוך אותו אפילו למודרני, וליצור מראה אורבני היפסטרי. כאשר אפשר ליצור את מראה הגוונים בחלקים מסוימים של השיער ולא על כל הראש- על מנת ליצור מראה אדג’י.

המראה של גוונים בגוון עיר הנמר נותנים עומק ואשליה של גוף שיער מלא. במיוחד לברונטיות מבינכן.כמו כן אנו עורכים במספרה הארכות שיער ותוספות שיער, וכן הלחמת שיער בלייזר, וגם את השיער בו אנו משתמשים ניתן לקבל או לצבוע לאפשקט הגוונים המשגע הזה. השיער בגוונים החומים והזהובים גם נותן אפקט של אור לעור הפנים וכן מתאים למראה זוהר וחם, והוא הולך יד ביד עם הטרנדים החמים היום בעולם האיפור, שגם הם מספקים לנו מראה חם ועוטף.

גוונים לשיער עין הנמר

 

השיער בגוונים החומים והזהובים גם נותן אפקט של אור לעור הפנים וכן מתאים למראה זוהר וחם, והוא הולך יד ביד עם הטרנדים החמים היום בעולם האיפור, שגם הם מספקים לנו מראה חם ועוטף.

אנו מזמינים אותך לבוא ולעבור טיפול חם במספרה, בין אם זה לצבע וגוונים, או לייעוץ לגבי טרנדים חדשים בעולם השיער. כמו כן אנו מציעים במספרה טרנדים של צביעת שיער בצבעים לא שגרתיים, והתאמתם אישית לכל לקוחה.

לייצרת קשר הנך מוזמנת ליצור עמנו קשר דרך דף “צור קשר” או בטלפון: 03-5252719

No Replies to "טרנדים חדשים- גוונים לשיער בסגנון "עין הנמר""


    Got something to say?

    Some html is OK