כל מה שרצית לדעת על הארכת שיער

החלטתן על הארכה או מילוי השיער?
הגיע הזמן ! וזה אומר, שהכתבה הזו היא עבורכן.
הפעם נדבר כיצד להמנע מטעויות אשר עלולות לעלות לכן ביוקר. מדור “טיפ המומחה” בניהולו של בעלי הסלון DY, מעצב השיער הישראלי דויד יושבייב, הנחשב מהמומחים המובילים באירופה במילוי והארכת השיער.

שיטות להארכת שיער

כיום, כאשר תשומת הלב נתונה לבריאות השיער, מעצבי שיער המומחים מעדיפים להשתמש בשיטות הבטיחותיות ביותר להארכת שיער.
תוספות השיער מתחברות לשיער הטבעי של האישה באמצעות קפסולות קראטין – חומר הדומה מבחינת המבנה שלו למבנה הטבעי של השיערה .קפסולות הקראטין הינן בטיחותיות ומאפשרות מראה כמעט בלתי נראה של חיבור התוספות, יחד עם זאת מאוד חזקים ונוחים לשימוש.
כמובן בעבודה עדינה מעיין זו, הרבה תלוי במקצועיות מעצב השיער. דויד יושבייב, ממייסדי שיטת ההארכה ומילוי השיער בארץ, אחראי על פיתוחים רבים וייחודים בתחום זה. שיטותיו מאפשרות להלחים שיער גם לשיער דק, דל וקצר במיוחד כשהאורך אינו עולה על 3-4 ס”מ. יושבייב, מפורסם בזכות הגישות הייחודיות שלו לפיתרון הבעיה של כל לקוחה ולקוחה כאשר בביצוע עבודה אחת הוא משלב מגוון שיטות ומשיג תוצאות ללא רבב!

הארכת שיער וצביעת שיער מקצועית

טיפ המומחה

היזהרו ממעצבים אשר מציעים לכן לעשות הארכת שיער ,”בכל מחיר”. לכל אישה ישנה שאיפה למושלמות זאת, בלי להתחשב בנקודת הפתיחה שיש לכל אחת מבחינת מצב, אורך ומבנה השיער. שאיפה לאימג’ מושלם אשר כל אישה בסתר ליבה כמהה אליו מובילה לעיתים להחלטות פזיזות ואף לטעיות בלתי הפיכות.
תזהרו מחומרי הדבקה לא יודעים. תאמינו לניסיון המקצועי שלי – זה יכול להיות מעיין “אקדח” מלא בסיליקון מחנות לחומרי בנין הקרובה או אפילו דבק מגע “שלוש שניות”. אלו כימיקאלים מסוכנים אשר עלולים להשפיע בצורה בלתי הפיכה על שיערכן . איכות החיבור מקבצי השיער גם הוא שואף לטוב יותר. תחת הכובד החיבורים והמשיכה הטבעית של השיער כלפי מטה השיער נתון ללחץ מתמשך . התוצאה עצובה ביותר – לא רק איבוד השיער המולחם אלא חשש לנשירה של השיער הטבעי!

איכות השיער הטבעי

השיער אומר הרבה על האישה. הינו בעל מבנה גנטי , אנרגטי וכמובן תורשתי ייחודי לכל אחת ואחת.
על פי מצב השיער ניתן לבחון בריאותה , סגנון חייה , איכות התזונה והיחס לאסטתיקה של האישה. לפיכך, השיער הטבעי זקוק לטיפוח על ידי חפיפה, סטרליזציה, הברשה וסירוק.
השיער האיכותי ביותר נחשב השיער הסלבני ושיער ממרכז אסיה. שיער מאזורים אלה נחשב המתאים ביותר לנשים הישראליות מהווה חומר גלם מצוין להלחמה והארכת השיער.
שיער מסוג זה הוא בגוונים טבעיים ללא התערבות כימית ולפיכך מהווה שיער בריא ואלסטי.
השיער קל לסידור, צפוי בעבודה ולפיכך ניתן בקלות לצבוע אותו ולהבהיר אותו בתהליך הארכה לפי הצורך, הוא גם קל לנשיאה ולשימוש חוזר – ניתן להלחים אותו בשימוש חוזר עד 3 פעמים!

טיפ המומחה

תזהרו מחיקויים. כיום בשוק ניתן למצוא לעיתים קרובות שיער באיכות נמוכה, בדרך כלל סיני או הודי.
זהו שיער שחור, גס ועבה מטבעו אשר עבר עיבוד כימי עמוק.
בשביל להסוות לו מראה איכותי, מרבים המוכרים לכסות אותו בשכבה של סיליקון – הדבר הופך את השיער למבריק למראה ומשי למגע – וכאן צריך להיזהר באמת.
בהארכת שיער מסוג זה , המקבצים מחליקים ולאחר מספר חפיפות , כשהסיליקון יורד המראה והמרקם שלהם הופך לחסר ברק, עבה וגס ומזכיר “קן ציפורים”

אבחנה נכונה

אבחנה נכונה זהו השלב קריטי בתהליך הארכת השיער ומהווה נחלתם של מעצבים מקצועיים וותיקים בלבד.
מאבחנה נכונה ומדוייקת של מצב ומבנה השיער תיגזר שיטת ההארכה, בחירה רלוונטית של מקצבי השיער ומכאן ההצלחה של התהליך כולו.

טיפ המומחה

ישנם מקרים בהם אסור להלחים תוספות שיער. מעצב מקצועי לא ימליץ על הטיפול במקרים של :

• נשירת שיער חזקה
• טיפולי כימוטרפיה
• שימוש באנטיביוטיקה חזקה או/ו תכשירים הורמונליים חזקים
• רגישות יתר של העור
• שיער פגום במיוחד הנוטה לשבירה בסמוך לשורש
• שיער לא מטופח ומוזנח במיוחד

טיפוח השיער

ממקום זה נפרט קצת יותר. טיפוח מוקפד של תוספות השיער – זהו תנאי הכרחי להנאה מרעמת שיער מושלמת.
מעצב מנוסה, המכבד את עצמו והמוניטין שלו חשוב לו לא יקח על עצמו לעשות תהליך של הלחמה ומילוי השיער של אישה אשר לא מטפחת את עצמה ושיערה. הרי הוא נושא באחריות להצלחת התהליך ומצב הרוח הטוב של הלקוחה .
מעצב השיער שלכן תמיד יציע את השיטה הנכונה ביותר לטיפוח השיער המולחם בתנאים ביתיים ובהתאם ליכולת האינדיבידואלית, ההיכרות האישית והתסרוקת הסופית שהתקבלה אצל כל אחת ואחת.

טיפ המומחה

בשלב זה חשוב לעקוב אחרי הוראות מעצב השיער שלכן. לקוחותי מאוד ממושמעות, ולפחות פעם בחודש עוברות טיפולים מיוחדים בטיפוח השיער המולחם.
אני רוצה לעצור על עוד נקודה חשובה. שיער טבעי איכותי נראה נפלא ונישא היטב לאורך זמן. כלומר, אתן משלמות עבור התוספות פעם אחת בלבד, וניתן להלחים אותן שוב ושוב.
לפני הארכת שיער חוזרת המעצב צריך להסיר בעדינות את המקבצים באמצעות חומרים מיוחדים אשר אינם פוגעים ומזיקים לשיער הטבעי – וחשוב לשים לב לכך. יש להזהר ממעצבים אשר נוקטים בשיטות הסרה באמצעות מכשיר מעיין פלייר חם. הטמפורטורות הגבוהות של המכשיר ממיסות את קפסולת הקראטין ולמעשה פוגעות לא רק בתוספות השיער אלא גם בשיער הטבעי.

ולבסוף…

החלטתן לעשות הארכת שיער? הגיע הזמן!
תבחרו מעצב שיער ברמה מקצועית גבוהה שאתן יכולות לסמוך עליו בעיניים עצומות, הרי הפקטור האנושי חשוב כאן לא פחות.
תהנו משיערכן החדש, תרגישו בטוחות בעצמכן ויפות מתמיד! הרי מה עוד האישה צריכה?!

No Replies to "כל מה שרצית לדעת על הארכת שיער"


    Got something to say?

    Some html is OK