הארכת שיער בתל אביב

הארכת שיער לפני ואחרי

 

עכשיו כבר לא צריך לחכות כל כך הרבה זמן כדי להנות משיער שופע ומלא- הארכת שיער זה הדבר.

הארכות שיער הם הדבר המאפשר לך לקבל כל תספורת שתרצי, או כל אורך שיער שתרצי וכל זה בכמה שעות. אין צורך לחכות יותר עד שהשיער ייארך באופן טבעי. הארכות שיער נעשות היום בשיטות שונות ומגוונות, על מנת להעניק לך מראה שופע, בריא, ומלא.

במספרה בתל אביב, דויד יושבייב מעצב השיער מציע שירותי הארכת שיער בתל אביב, הלחמת שיער בלייזר, אשר ייגרמו לשיערך להיראות הכי טוב שהוא יכול. הארכת שיער נעשית במספרה על ידיד דויד יושבייב, אחד מחלוצי מעצבי השיער בארץ אשר התחילו לתת שירותים של הארכת שיער.

מהי הארכת שיער ?

תוספות השיער בהן אנו משתמשים במספרה הן תוספות השיער הנחשבות הטובות ביותר בעולם- השיער הסילבני, אשר מגיע מסיביר. הוא השיער האיכותי ביותר בעולם, ואנו משתמשים בו על מנת לתת לך את השירות והאיכות הטובים ביותר שאנו יכולים להעניק כאשר את בוחרת בהארכת שיער אצלנו במספרה.

כמו כן אנו מציעים התאמה של תוסופת השיער לצבע השיער, גוונים מיוחדים וכן משתמשים בתוסופת השיער כאשר מגיעה אלינו כלה ביום חתונתה- אנו מציעים שירותי תספורת לכלה, תוספות שיער וכן שירותי איפור. וכל זאת במספרה- כך שלא צריך ללכת לכמה מקומות בו זמנית ביום המיוחד שלך.

כפי שצויין, במספרה ניתנים שירותים להארכת שיער בכמה שיטות, וזאת על מנת לענות על מגוון של לקוחות כאשר כל לקוחה המגיעה היא שונה, ישנן שיטות אשר יתאימו יותר ללקוחה מסוימת מאשר אחרת, ולכן ניתן ייעוץ במספרה לגבי השיטה העדיפה לך. לאחר הטיפול יינתן גם ייעוץ לגבי תחזוק וטיפוח על מנת שתוכלי לשמור על התוצאה לאורך זמן ולהינות ממנה לזמן רב.

אנו דוגלים במצוינות והדרכה של קהל לקוחיתינו, איננו דוגלים בשיטה אחת לכל לקוחה כפי שמספרות רבות נוטות לעשות וכן משתתפים בהשתלמויות והדכות לאורך השנה על מנת לשמור על רמת מקצועית גבוהה בכל הנוגע לטיפול בשיער, בחומרים הנלויים לטיפולים במספרה, וכן למידת טכנולוגיות חדשות בתחום השיער וטיפוח השיער בארץ.

אנו שמחים להזמין אותך להתייעץ עם מעצב השיער דויד יושבייב במספרה בתל אביב, באם את צריכה לעבור הארכת שיער, הארכת שיער בלייזר, החלקת שיער (מציעים כמה שיטות) תספורת, פן וגוונים, או רענון המראה הכללי. הסלון מציע גם שירותי פדיקור ומניקור.

נשמח לראותך ולענות על כל שאלה- ליצירת קשר לחצי כאן לדף קשר  או התקשרי למספר :03-5252719

No Replies to "הארכת שיער בתל אביב"


    Got something to say?

    Some html is OK