תוספות שיער – מקצר לארוך ומה שבינהם

תוספות שיער הן אחת הדרכים הנפוצות ביותר לשינוי ושדרוג המראה של אשה. תופעת תוספות השיער החלה בישראל מתוך הצורך להעניק לשחקנים, דוגמניות ומשתתפים בתכניות כאלו ואחרות – מראה נחשק ואופנתי. בשנים האחרונות הפכו תוספות השיער לפופולריות גם בקרב נשים רגילות המעוניינות להאריך את שיערן במהירות, להוסיף נפח רצוי, לשנות את ה- “Look” הרגיל לקלאסי, נשי וסקסי.

תוספות שיער – מקצר לארוך ומה שבינהם

קיימים סוגים רבים של תוספות שיער ושיטות שונות להארכת שיער:

איכות תוספות שיער

בתור השיער האיכותי ביותר נחשב “השיער הסלבני” ושיער ממרכז אסיה. שיער מאזורים אלה נחשב המתאים ביותר לנשים הישראליות מהווה חומר גלם מצוין למילוי, הארכה והלחמת שיער. שיער מסוג זה הוא בגוונים טבעיים ללא התערבות כימית (תוספות עוברות טיפול הנדרש על ידי חפיפה, סטריליזציה, הברשה וסירוק) ולפיכך מהווה שיער יפה, בריא וחזק. השיער צפוי ונוח בעבודה ולפיכך ניתן בקלות לצבוע ולהבהיר אותו בתהליך הארכה לפי הצורך. הוא גם קל לנשיאה ולשימוש חוזר – ניתן להלחים תוספות עד 3 פעמים. השיער הכי יקר היום הוא שיער סלבני שמגיע ממזרח רוסיה ואצל המומחים קיבל שם ” הזהב הרוסי”. זהו תוספות שיער באיכות גבוהה, הם יחזיקו מעמד לאורך זמן רב ולכן ההשקעה שווה.

לעתים קרובות ניתן למצוא שיער באיכות נמוכה בדרך כלל שיער סיני או הודי (שיער אסוף מהמסרק של אשה או מהרצפה של סלוני יופי ומספרות). זהו שיער עבה וגס מטבעו אשר עבר עיבוד כימי עמוק ואגרסיבי. כתוצאה משימוש בחומצות חזקות השיער מאבד גמישות ואלסטיות. בשביל להסב לו מראה איכותי, מרבים המוכרים לכסות אותו בשכבה של סיליקון – הדבר הופך את השיער למבריק למראה ומשי למגע. בהארכת שיער מסוג זה , התוספות מחליקות ולאחר מספר חפיפות , כשהסיליקון יורד המראה והמרקם שלהם הופך לחסר ברק ומזכיר ליפה.

שיטות חיבור תוספות שיער:

טרסים

שיטה נפוצה לכלות לפני טקס החתונה. התוצאה – שיער ארוך יותר ומלא יותר פותחת בפני המעצב מגוון בלתי נגמר של אפשרויות לעיצוב תסרוקות. הארכת שיער חד פעמית (ליום האירוע או למספר ימים ) מתבצעת באמצעות טרסים – תוספות השיער מחוברות לסרט דקיק. התוספות מודבקות ע”י הדבקה קלה אשר נשטפת כבר עם החפיפה הראשונה.

שיטת חרוזים

קפסולה מתכתית או פלסטית אשר מצידה האחד מכניסים מקבצים של שיער טבעי ומצידה השני את תוספת השיער, החיבור עצמו מתבצע באמצעות לחיצה עם פלייר על גבי חיבור סיליקון בצמוד לשורשי השיער. יתרון השיטה: בעת שימוש בתוספות שיער באמצעות חרוזים לא נעשה שימוש בחומרים כימיים. חיסרון השיטה: העומס והכובד שנוצר כתוצאה מריבוי חיבורים כבדים יחסית. הדבר עלול לגרום לשבירה של השיער בסמוך לחיבורים.

שיטת ההדבקה

שיטה זו זוכה לפופולריות בקרב נשים אשר אין באפשרותן לשלם ביוקר עבור הארכת שיער איכותית. השיטה אינה דורשת מהמעצב רמה מקצועית גבוהה וגם לא ציוד מודרני. בשיטה זו, תוספות השיער מתחברות לשיער הטבעי באמצעות סיליקון או דבק כימי מיוחד. חיבורים אלה אינם אמינים ואת תוספות השיער נאלץ המעצב לחבר פעמים חוזרות. שימוש בחומרים כימיים של הדבק מסוכנים לבריאות השיער ועלולים לגרום לדלקתיות באזור הקרקפת.

הלחמת שיער בקראטין

שיטה בטוחה ואמינה לבריאות השיער. המרכיב הקראטיני, מאפשר חיבורים של תוספות השיער גמישים, קלים לנשיאה, חזקים ונוחים לטיפוח יומיומי, הנם עמידים בטמפרטורות גבוהות (כגון של פן) ויחד עם זאת אינם נראים לעין. בהארכת שיער חמה וקרה ישנו שימוש במכשירים אלקטרוניים ומערכות ויסות טמפרטורות שונות אך בשתי השיטות החומר הקראטיני מונח על תוספות שיער בשכבה עדינה ובחיבור המכשיר האלקטרוני נוגע רק בקפסולה הקראטינית ללא מגע ישיר בשיער האישה.

הארכת שיער בלייזר

דרך מהירה, נוחה ובטוחה לפתרון הבעיות הרבות של שיער דק, דליל או קצר. טכנולוגיית לייזר מאפשרת לעשות הלחמה לשיער גם כשהאורך אינו עולה על 4-5 סנטימטר. כל 30 שניות מכשיר חדשני מלחים קבוצה של 8 תוספות שיער. באמצעות הלייזר והתאמה אישית של תוספות שיער בגוונים שונים אפשר לקבל אפקטים של פסים, גוונים ושיטות לצביעת שיער מבלי לצבוע את שיער האישה.

טיפים והמלצות בנושא תוספות שיער

• לגבי הכמות והעובי תוספות שיער מחליט המעצב לאחר בדיקה דקדקנית של מצב ומבנה שיער האישה ובהתאם לתסרוקת הרצויה.

• מעצב השיער יסדר את תוספות השיער בפרופורציה אידיאלית, ויפזר אותם בצורה אחידה על כל הראש. הדבר חשוב לטובת תוצאה מרבית של תסרוקת והרגשה קלילה ונוחה של תוספות השיער.

• תוספות שיער איכותיות נראות נפלא לאורך זמן. כלומר, משלמים עבור תוספות פעם אחת, וניתן להלחים אותן שוב עד 3 פעמים.

• יש לחפוף את השיער עם שמפו עדין אשר אינו מכיל חומרי בסיס. בעת שימוש בקונדישנר או מסיכות לשיער, חשוב מאוד שלא יגיעו לשורשים או מקומות חיבור התוספות, יש לשים אותם רק על קצוות השיער.

• חשוב לא לאפשר יצירת קשרים וקרזול השיער, לפיכך לפני השינה יש לאסוף את השיער בקוקו או בצמה בלי לקשור אותו חזק מידי על מנת לא להפעיל לחץ על מקום חיבורי התוספות.

• לפני הארכת שיער חוזרת המעצב צריך להסיר בעדינות את התוספות באמצעות חומרים מיוחדים אשר אינם פוגעים ומזיקים לשיער הטבעי.

• אל תשכחו פעם בחודש לבקר בסלון לטיפול משמר, הנדרש על מנת להמשיך ולתת לתוספות שיער מראה נפלא לתקופה ארוכה.

>>> טיפים נוספים לשמירה על תוספות שיער

No Replies to "תוספות שיער – מקצר לארוך ומה שבינהם"


    Got something to say?

    Some html is OK