החלקות שיער משולבות- החלקת שיער בקראטין והחלקה יפנית

החלקת שיער יפנית

במספרה שלנו בסלון, דויד יושבייב מציע טיפולים שונים, בינהם החלקות שיער שונות ומגוונות. כל החלקת שיער מותאמת במספרה לפי צורך העונה על סוג השיער של הלקוחה, השאיפות שלה, והמראה אותו היא רוצה להשיג עם התאמה אישית שתענה על צורכי הלקוחה בדרך הטובה ביותר.

 

במספרה אנו מציעים טיפולים של החלקה יפנית, וכן החלקה אורגנית , וכן טיפולים לשיקום השיער אחרי סוגי החלקות שעברתן במספרות אחרות וכשלו והרסו את שיערכן, במספרה, אנו בעלי ידע לעבודה עם חומרים מסוג זה וכן עוברים השתלמויות תכופות מטעם החברות המשווקות את החומרים על מנת להשיג מקסימום תוצאה במקסימום ביטחון.

במספרה גם מוצע טיפול משולב של שני סוגי החלקות, החלקה יפנית והחלקת קראטין, שני סוגים שונים של חומרי החלקה לשיער, ביצוע של החלקה יפנית ולאחר מכן ביצוע של טיפול מזין ומשקם לחלקי שיער פגומים או יבשים בעזרת הקראטין.

מהי החלקת שיער משולבת ?

ההחלקה המשולבת עונה על צרכים של לקוחות בעלות שורשים בריאים אבל בעלות קצוות פגומים, מפוצלים או יבשים, וזאת על מנת להגיע למקסימום של הצלחה ומראה של שיער בריא. עצם הטיפול נובע לרוב ממקרים שבם הקצוות מתנגדים לחומרי ההחלקה, לכן מטפלים בחלקים הבריאים של השיער, כגון השורשים ולאחר מגן עוברים לטיפול בחלקים אחרים פגומים אשר יוזנו על ידי החומרים של החלקה כמו החלקת שיער קראטין.

 

במקרה כזה של מטופלת שצריכה לעבור טיפול משולב, וזאת לאור מצב שערה, ייתכן ותידרש להשלים את הטיפול עם חומרים משלימים אשר יזינו את השיער לאחר הטיפול ויישמרו ויישפרו את מראה השיער לאחר ההחלקה. במספרה מוצעים תכשיריפ מסוגים שונים אשר יותאמו באופן אישי לפי מצב השיער לכל לקוחה.

החמורים המוחזקים במספרה הם ללא מלחים ופראבנים, ועוזרים לשמור על גמישות השערה וכן רכות השערות. לקוחות שעוברות טיפול זה במספרה לרוב פותרות בעיות של מרקמים שונים בשיער בצורה טובה יותר.

כמובן שמלבד טיפול זה מוצעים במספרה טיפולים שונים של הארכת שיער, הארכת שיער בלייזר, הלחמת שיער, ואלו טיפולים נוספים שיכולים לענות על סוגים שונים של צרכים להשגת מראה מלא, חלק ומלא ברק של שיער בריא וחזק שמוכן תמיד לכל אירוע, בין אם לעבודה, לפגישה או לאירוע כזה או אחר. דויד יושבייב מעצב השיער יישמח לענות על כל שאלה ולייעץ באופן אישי לכל לקוחה על האופציות העומדות בפניה.

ליצירית קשר בטלפון :  03-5252719   או דרך דף צור קשר שלנו

No Replies to "החלקות שיער משולבות- החלקת שיער בקראטין והחלקה יפנית"


    Got something to say?

    Some html is OK