כל הדרך אל החופה

עונת החתונות נמצאת בעיצומה. במטרה להעיף את כולם מהרגליים ולהפתיע, עסוקות הכלות לעתיד בחיפוש בלתי פוסק לאחר המראה הבלתי הנשכח. והוא מבוסס תמיד על שלושה מרכיבים עיקריים : שמלה, תסרוקת ואיפור. על מראה הכלה המושלם ישקדו חבריהן הטובים של הכלות לעתיד: המעצב, המאפר ומעצב השיער. כיצד נוצרת תסרוקת הכלה , לאיזה פרטים כדאי וחשוב לשים לב, ומתי צריך להתחיל לתכנן. מהם השלבים העיקריים של הכלה בדרך למראה מושלם ביום הגדול, כל העצות והטיפים מוגשים באדיבות מעצב השיער הישראלי דויד יושבייב, בעל סלון DY, תל אביב.

תסרוקות כלה

תקופת ההכנה

ביום החתונה כל כלה רוצה להרגיש ולהראות מלכה. עובדה זו כבר מזמן הפכה להיות לנחלתם של העוסקים בתחום היופי והאופנה וחתומה במגזיני חתן/כלה הרבים. את החיפוש אחר התסרוקת המושלמת רצוי להתחיל מדפדוף בתמונות במגזינים אלה וכן כדאי לערוך שיחה מקדימה עם מעצב השיער הנבחר. לדוגמה מצאתם תמונה של תסרוקת חלומותיכן, והגעתן איתה למעצב השיער. התוצאה צריכה להיות מושלמת ולכן כדאי לסמוך ולשמוע בעצת המומחה. אבל יותר מכך חשוב ללכת איתו יד ביד למטרה המשותפת – להראות מושלם ביום הגדול!

מתאימים את התסרוקת לפנים

ראשית, התסרוקת צריכה להתאים לצורה ותויי פניך, לגובה ומבנה גופך. איזה שלא תירצי להיות ביום חתונתך – עדינה, רומנטית, בולטת, דרמטית, אקסטרוגנטית או מעט אוונגרדית מטרתו של מעצב השיער להדגיש מקסימלית את יתרונות מראך הטבעי, לפתוח את יופי הפנים ולהדגיש את האיפור. לפיכך, העדיפות תינתן לשיער אסוף – זוהי תמיד אופציה מנצחת שכן מתאימה כמעט לכולן. בנוסף תסרוקת כזו תוסיף לגובה שלך עוד כמה סנטימטרים.

יצירת מראה הרמוני

חשוב שהמעצב יראה מראש את שמלת הכלה והאקססוריז הנבחרים, על מנת לשוות למראה ההרמוני גימור של תסרוקת מתאימה. תסרוקת הכלה זו תמיד יצירת אומנות ושיא עבודתו של כל אומן שיער, בה ינסה להביא המעצב לידי ביטוי את עולמכן הפנימי, הרוחניות וייחודיות של אופייכן וכמובן את מצב הרוח המרומם והאור הפנימי שלכן ביום החתונה.

מדגישים את הנשיות

מגמת העונה – חזרה אל ערכי העבר. “משהו חדש זה תמיד משהו ישן שנשכח” ולפיכך מתחילים את הספירה מחדש מהעבר אל העתיד. כיום בשיא האופנה נמצאים תסרוקות בסגנון שנות ה60-70 הקלאסיות. מובילי דעת הקהל באופנה מזכירים כי הצניעות תמיד מקשטת את האישה, לפיכך הכלות אלגנטיות, קלאסיות ומאוד נשיות. אופציות ישנן בלי סוף ולכל מעצב ויז’ין משלו, את הכיוון העיקרי אפשר לתאר בשני מילים – נפח וגובה. במרכז החגיגה תסרוקות גבוהות ובעלות נפח, גלים בסגנון מרלין מונרו, שיער אסוף על העורף או על הקודקוד – כל זה ניתן לקשט ע”י אבני סוורובסקי, נצנצנים, פנינים, אבני חן צבעוניות, פרחים מלאכותיים או חיים. כתרים, חוטי פנינים, שרשראות מנצנצות, סיכות לשיער – כל אלו תוספות נפלאות למראה הנשי של הכלה.

טיפוח השיער

הכנת השיער לחתונה נדרשת הרבה זמן מראש. אם השיער יבש, שביר, חסר חיוניות וחיים ובעל קצוות מתפצלים מומלץ להתחיל לטפח אותו כמה חודשים לפני האירוע המיועד. תזונה נכונה וכמות גדולה של ויטמנים ומים, חשיפה מינימלית לשמש וטיפוח יומיומי של השיער באמצעות חומרי טיפוח מקצועיים יובילו בוודאות לתוצאה הרצויה. שיער יפה ומלא חיים – הם כבר חצי עבודה במטרה הרצויה!

מחליפים את צבע השיער

החלפת צבע השיער צריכה להיות מתואמת מראש עם מעצב השיער. הצבעים החמים של העונה – בלונד בגוונים טבעיים(גווני חיטה, אפר, חלבי) וכל סקלת צבעי החום. במיוחד פופולארים הם גווני הקפה, השוקולד ודבש עם נגיעות זהב. גוונים ערמוניים, ענבריים וג’ינג’יים גם הם אקטואליים לעונה זו. מעצב טוב ימליץ תמיד על טרנד אופנתי אך כזה שיתאים באופן אינדיבידואלי לכל אחת ואחת לפי הסגנון, צבע העור והעיניים.

מוסיפים תוספות שיער

בקרב הכלות מאוד פופולארי נושא תוספות ומילוי השיער. התוצאה של שיער ארוך יותר ומלא יותר פותחת בפני המעצב מגוון כמעט בלתי נגמר של אפשרויות לעיצוב תסרוקות. ההארכת שיער חד פעמית (ליום האירוע או למספר ימים ) מתבצעת באמצעות הטרסים – חיבור מקבצי השיער לסרט דקיק. טרסים מודבקות ע”י הדבקה קלה אשר נשטפת כבר עם החפיפה הראשונה. את תוספות השיער ניתן לקנות או להשכיר בסלון כלות או במגוון מספרות .

מגלים הכל תוך כדי השוואה

אם החלטתן לעשות הארכה ומילוי שיער לטווח ארוך, רצוי להתעניין באם המעצב שבחרתן מתמחה בתחום. בשלב השני, רצוי להשוות מחירים בין הארכת שיער לטווח הארוך והקצר. יש לקחת בחשבון את עלויות העבודה, איכות ומקור תוספות השיער המוצעות לכן וכמו כן שיטת החיבור של תוספות השיער. נשים בעלות שיער דק, חלש או כזה שגודל באופן איטי ,אשר הוסיפו שיער לפחות פעם אחת מתרגלות לנפח ואורך החדש. זה נותן להן ביטחון בעצמן ובנשיות שלהן. לפיכך ההבדל במחירים לעיתים לא משחק כאן תפקיד ושווה את ההשקעה לו רק לשם החוויה של שיער מלא וארוך – לא רק ליום החתונה אלא לטווח של 6-8 חודשים שאחרי.

ביום החתונה

בבוקר היום הגדול, על הכלה להגיע לסלון היופי במצב רוח מרומם ומצב נפשי רגוע (עד כמה שזה מתאפשר… ) התסרוקת נעשת ביום האירוע, למעט פרוצדורות הדורשות הכנה מוקדמת כגון צביעה, החלקה או הארכת שיער.

הזמן לאסוף את השיער והזמן לפזר אותו…

המושג “כלה בשני ראשים” הינו מושג שנכנס ללקסיקון מעצבי השיער לכלות בתקופה האחרונה.. כיום מאוד פופולארי בקרב הכלות להחליף שמלת כלה באמצע האירוע, לשמלה שנייה. האחת אלגנטית לתחילת הערב, צילומים והחופה והשנייה קלילה וקצרה יותר המאפשרת תזוזה חופשת ונוחה בזמן הריקודים. בהתאם לכך מתחלפת גם התסרוקת. המראה הקלאסי של השיער האסוף ללא רבב עם קישוטים יוקרתיים מתחלף לאחר החופה למראה שיער פזור חופשי ,שובב וסקסי השרוע בצורת גלים או תלתלים. זהו פיתרון נפלא לכלה המתלבטת לגבי בחירת המראה המושלם ליום הגדול!

No Replies to "כל הדרך אל החופה"


    Got something to say?

    Some html is OK