כל מה שרצית לדעת על תוספות שיער

 

דויד יושבייב בעל המספרה בתל אביב, מספרת פרינסס DY, מספר לכן את כל מה שצריך לדעת כשזה נוגע לתוספות שיער. המספרה הממוקמת בלב ליבה של תל אביב (מרחק 5 דק הליכה מדיזינגוף סנטר) מעניקה שירותים של תוספות שיער, הארכת שיער, הארכת שיער בלייזר,הלחמת שיער בלייזר, טיפולי קריאטין, וכן שירותי תספורת וצבע, פן והחלקת שיער בשיטות שונות.

הארכת שיער בסלון DY

 

למי מתאים הארכת שיער?

הארכת שיער מתאימה לדברים ונשים כאחד. עם זאת נשים רבות פותרות בעיות של שיער דליל, או חסך בנפח בשיער על ידי הוספה של שיער,

אשר מחפה על אזורים ריקים או אזורים שצריכים ״פוש״ קטן על מנת להקנות לתסרוקת.תספורת מראה בריא מלא וחי.

תוספות השיער מתחלקות בעצם לשני סוגים עיקריים, כאשר מדובר בתוספות שיער זמניות ותוספות שיער קבועות, כאשר שני הסוגים נועדו על מנת להעניק נפח לשיער הקיים ולחפות על מראה שיער דליל בעזרת עיבוי.

תוספות שיער קבועות

במספרה בתל אביב אנו מעניקים שירות של תוספות שיער קבועות. תוספות אלו מתאימות לכל אישה אשר סובלת משיער דליל, נשירת שיער, או שיער בעייתי אשר לוקה בנפח ועובי. כמובן שיש מבחר שלם של שיער טבעי 100% ואיכותי, וכן ניתן להתאים את השיער לכל גוון שיידרש.

כמו כן נשים המעוניינות בפתרון מהיר לשיער ארוך גם משתמשות בתוספות שיער, תוצאה מהירה יותר מאשר לחכות שהשיער ייגדל וייארך באופן טבעי.

כל מה שצריך הוא תור אחד למספרה על מנת לשנות את המראה, ולקבל את אותה תסרוקת, תספורת עליה את חולמת. חשוב מאוד לציין שהתהליך מלווה על ידי דויד יושבייב, טיפול אישי וחם אשר יוציא אותך מרוצה מן המספרה, עם שלל טיפים לתחזוקה, על מנת שתוכלי להנות מתוספות השיער לזמן רב מאוד.

את השיטות הקבועות יש לתחזק באופן קבוע בחומרי סיכוך לשיער, כמו סרומים שונים וחומרים מבוססי סיליקון. לשיטות החיבור השונות של תוספות השיער יש יתרונות וחסרונות, כמובן שכל שיטה היא שונה וכן תתבצע התאמה במספרה בהתאם לסוג שיער הלקוחה, ולצורך הנדרש, כאשר בחירת השיטה תהייה בשאיפה להגיע לתוצאה המקסימלית ביותר.

הארכת שיער קרטין

אחת השיטות אם לא השיטה המובילה להארכת שיער, עמידה מאוד, וגם דורשת פחות תחזוקה.

השיטה מחזיקה לערך 4 חודשים, בהם צריך לבוא למספרה על מנת להסיר את התוספות,

מה שעלול לקחת קצת זמן, אבל מעבר לכך, זה רק פעם ב4 חודשים וזו שיטה יעילה וחזקה מאוד.

הארכת שיער בשיטת החרוזים

שיטה זו היא שיטה שאינה פוגמת בשיער הטבעי או בשורשי השיער  ונעשית בקלות יחסית כנגד השורשים,

שיטה זו פחות יעילה משיטת הארכת שיער בקרטין וזאת מפני שתוספות השיער עלולות לנשור במקצת מדי חודש, ולא להחזיק במלואן כפי שהן מחזיקות בשיטת הקרטין.

שיטת הארכת שיער בקוויקי(מהיר)

קצוות שיער שמוצמצדות לסרט סיליקון, מצמידים את התוספות לשיער הטבעי בעזרת פסים, ובעצם עליהם מוצמד סיליקון נוסף, היתרון הוא קבלת המראה באופן מהיר מאוד, וכן התקנה והסרה קלה של התוספות, אך תוספות אלו לא ייתנו תנועה טבעית לחלוטין בשיער.

תוספות זמניות

המספרה נותנת שירותי תספורת ותסרוקות לכלות, וכן לעיתים אנו משתמשים בתוספות זמניות על מנת להעבות את השיער או להשתמש בתוספות על מנת ליצור אפקטים מסוימים בשיער אשר יחזיקו מעמד לאורך כל האירוע, בין אם חתונה, או תסרוקת ערב לאירוע אחר כלשהוא.

תוספות זמניות אלו בד״כ מתחברות לשיער הטבעי או על ידי קליפסים – ולכן ניתן להסיר באופן עצמאי לאחר האירוע בקלי קלות.

No Replies to "כל מה שרצית לדעת על תוספות שיער"


    Got something to say?

    Some html is OK