סיוטים מן המספרה- התרשלות בהחלקת שיער ותוספות שיער

 

מאז פתיחת המספרה בתל אביב, בה אנו מציעים שירותי תספורת, פן, החלקת שיער ותוספות שיער בה אנו עושים עבודתינו נאמנה, מגיעות אליי לקוחות שונות על ידיד המלצה מקרב קהל לקוחותינו שעברו החלקת שיער כזו או אחרת או תוספות שיער ברישול על ידיד ספרים שהבטיחו להם הרים וגבהות ובעצם הרסו ללקוחות את השיער.

החלקת שיער- זהו תחום שצריך לקחת בכובד משקל, יש לדעת איך לעבוד עם חומרים שונים בתחום מפני שהחומרים הללו הם כימיים ודורשים את מירב תשומת הלב. יש לעבור הכשרה מתאימה בנושא, וכן החוק כמובן או הפיקוח אינו מיטיב בלפקח על מספרות אשר מציעות שירות מסוג זה.

החלקת שיער הוא דבר רציני, וגם טיפול שיכול לתת תוצאות נהדרות למטופלות כל עוד הוא נעשה בקפידה, וזאת שוב, משום שהחומרים הם כימיים ודורשים לעיתים חימום כלשהוא וכן זמן מדוייק בו החומר הפעיל צריך להישאר על ראשה של המטופלת.

שיקום השיער

 

שיקום השיער

עם השנים אני נתקל בהרבה מטופלות שמגיעות אליי על ידי המלצה, כאלו שעברו טיפולים של החלקת שיער ויצאו עם שיער שנושר, או קרקפת שרופה, והחלום שלהן הפך לסיוט.

עקב זאת פיתחתי שיטה ייחודית ובלעדית במספרה על מנת להציל שיער שעבר טיפול ברישול על ידי ספרים אחרים, וזאת על ידי רתימת חומרים משקמים על מנת להציל את השיער, וכן על מנת להקנות ללקוחה טיפול אשר ישיב לה את המראה המלא, הרך והוזהר אותו רצתה.

לפעמים, שיקום השיער ייעשה על ידי כמה שיטות שונות, כאשר תצאי מהמספרה מושלמת כבר לאחר טיפול אחד, וזה כמובן תלוי בחומרת המצב. לעיתים הטיפול ייערך בכמה מפגשים וכל זאת אחרי הסתכלות והבנה של חומרת המצב, ואיך ניתן לשקם את השיער על מנת שתוכלי להינות ממנו, וכמובן תגיעי לתוצאה אותה רצית מלכתחילה.

אני מזמין אותך לבוא למספרה ולהתייעץ, לא להתבייש, וכמובן קבל מידע בנושא החלקות שיער או הארכת שיער מאיש מקצוע, העוסק בתחום שנים, וכן הני יודע לעבוד עם החומרים הקיימים בשוק.

אנו מציעים במספרה שלנו את מיטב הטיפולים הנמצאים בשוק וזו לאחר הערכה והסתכלות מוקפדת בהתאמה אישית לכל לקוחה- אנו לא דוגלים בשיטה אחת לכל לקוחה, מכיוון שכל לקוחה היא אינדיבדואלית בסוג שערה,

עור הקרקפת, וכן ההיבטים הרפואיים או הגופניים עימם היא מתודדת באופן קבוע. אל תיתני למחיר, וכותרות סנסציוניות להסיט את תשומת ליבך מן הנושא- החלקת שיער, וכן הארכת שיער הם טיפולים שיש לקחת בכובד ראש, ולכן יש חשיבות מירבית היכן הטיפולים מתבצעים.  את מוזמנת לקרוא עוד על הטיפולים המוצעים במספרה וכן

את מוזמנת ליצור קשר עם המספרה בטלפון: 03-5252719     וכן דרך דף צור קשר

 

 

 

No Replies to "סיוטים מן המספרה- התרשלות בהחלקת שיער ותוספות שיער"


    Got something to say?

    Some html is OK