שיטות פופולאריות להארכת שיער – חסרונות ויתרונות

  • שיטות הארכת שיער שונות

הזמנים השתנו, וכיום יותר ויותר נשים בוחרות לעצמן כדרך לחיים – להיראות טוב ולהיות מטופחות בכל מצב.
ישנן אלה אשר הדבר בא להן בקלות יתר – בזכות הנתונים העשירים הניתנו להן על ידי הטבע. ורובנו, נשים מן השורה נאלצות להשקיע בכך אקסטרה מאמצים.
מי אם לא הנשים יודעות שבשביל להיראות טוב צריך לעבוד קשה, הרי גם הנתונים הטבעיים הטובים ביותר מחייבים טיפוח מתמיד, וזה לא סוד שגם היפות בינינו לא תמיד מרוצות מאיך שהן נראות.
כל זה קשור גם לשיער – סמל היופי , הקסם והנשיות של כל אישה ואישה…

מילוי והארכת שיער – פיתרון פשוט ומהיר

כמו כל המגמות החזקות בתחום היופי, הכל התחיל בהוליווד ובמהרה עשה עלייה לארץ. בישראל התופעה אינה פסחה גם על הסלבריאטים ובמהרה קיבלה קליטה בסלוני יופי ומספרות רבות בארץ.
אבל כיצד נעשה לעצמנו סדר בין השיטות והאמצעים הרבים בתחום הארכת השיער? מעצב השיער הידוע, בעל הסלון DY, דויד יושבייב עושה לכן סדר וממליץ…

שיטות פופולאריות להארכת שיער

השיטה הקראטינית למילוי והארכת שיער

סוד פופולאריות של השיטה: מגוון רחב של פיתוחים טכנולוגיים, בטיחות ואמינות החיבורים הבלתי נראים באמצעות קפסולות הפלא הקראטיניות.
החוק המפורסם ש”הקמצן משלם כפול” מוכר היטב לאלו אשר לא פעם הפכו לקורבן של הארכת שיער לא מקצועית.
מילוי והארכת שיער באמצעות הקראטין , אשר מבנהו זהה למבנה הטבעי של השערה, הינה שיטה בטוחה ואמינה לבריאות שיערכן. המרכיב הקראטיני, מאפשר חיבורים של תוספות השיער גמישים, קלים לנשיאה, חזקים ונוחים לטיפוח יומיומי, הינם עמידים בטמפרטורות גבוהות (כגון של פן) ויחד עם זאת אינם נראים לעין. שימוש בטכנולוגיות המתקדמות, עין חדה ויד מקצועית יהפכו את תוספות השיער לחלק בלתי נפרד וטבעי משיערן! השיטה בה תיעשה הארכת השיער, כמות ועובי המקבצים- לגבי אלה מחליט המעצב לאחר בדיקה דקדקנית של מצב ומבנה שיער הלקוחה ובהתאם לתסרוקת הרצויה. בהתאם לצורך יכול המעצב לשלב בין מספר שיטות של מילוי והארכת שיער על מנת לקבל את התוצאה המירבית.

הארכה חמה

ההארכה החמה הינה שיטה שכאילו פותחה במיוחד לנשים אשר תמיד רוצות להיות בעלות שיער מלא וארוך, על מנת להמציא את עצמן מחדש בכל פעם. השיטה מתאימה לבעלי שיער בריא ואלה הרוצים להינות מרעמת שיער מדהימה ולוק חדש בכל פעם לתקופה של לא פחות מחצי שנה. התוצאה הרצויה, תלויה הרבה במוצא תוספות השיער. בעבודותי, היני משתמש בשיער טבעי שמקורו בארצות הסלביות או מרכז אסיה עם אחריות לאיכות גבוהה ביותר ( בשום פנים ואופן לא לבלבל בין סוגי השיער האלו לבין שיער הודי או סיני). השיער נשמר יפה ומבריק לאורך זמן , נוח לסידור , ממושמע , קל בנשיאה ומתאים לשימוש חוזר.

טכנולוגיות מתקדמות להלחמת שיער

בהארכת שיער חמה וקרה ישנו שימוש במכשירים אלקטורניים ומערכות ויסות טמפרטורות שונות אך שיטת העבודה הינה דומה. בשתי השיטות החומר הקראטיני מונח בשכבה עדינה ובחיבור המכשיר האלקטרוני נוגע רק בקפסולה הקראטינית ללא מגע ישיר בשיער הטבעי . השימוש בטכנולוגיית הלייזר בישראל הינו נדיר, מכיוון שעלות הציוד יקרה ביותר, בעבודתי היני משתמש גם במכשיר לייזר אשר יש באפשרותו לחבר כל 30 שניות כ-8 תוספות שיער.

סודות לא פופולארים

כיום בישראל סלוני יופי ומספרות רבות מציעות ללקוחותיהם שירותי מילוי והארכת השיער ולמרות זאת, רבים מהם אינם בעלי יכולת ריאלית לבצע עבודות מסוג זה. מאחורי הבטחות ומכירת המוצר ללקוח עומדים, פעמים רבות, חוסר מקצועיות וניסיון בתחום זה. רבים מהם אינם בעלי יכולת לרכישת טכנולוגיות מתקדמות, סוגי שיער איכותיים ויחד עם זאת אינם ממהרים לקחת על עצמם אחריות על עבודתם הסופית. עיקרון ה “לא לעשות נזק” הוא לעיתים במקום האחרון עבורם.

שיטת החרוזים – הארכת שיער באמצעות חיבורים מתכתיים

אצל המקצוענים שיטה זו נחשבת למיושנת, לא בטיחותית ולא אמינה במיוחד. ולמרות זאת, השימוש בשיטה קיים במספרות רבות ברחבי הארץ. סוד הפופולאריות שלה: מחיר זול וקלות הביצוע. השיטה אינה דורשת מהמעצב רמה מקצועית גבוהה וגם לא ציוד חדשני ויקר. קפסולה מתכתית או פלסטית אשר מצידו אחד מכניסים לתוכה מקבצים של השיער הטבעי ומצידו השני את התוספת השיער, החיבור עצמו מתבצע באמצעות לחיצה עם פלייר על גבי חיבור סיליקוני בצמוד לשורשי השיער. הדבר מהווה מכה קשה לשיער בהתחשב בעומס והכובד שנוצר כתוצאה מריבוי חיבורים כבדים יחסית. הדבר עלול לגרום לשבירה של השיער בסמוך לחיבורים ואף לסכנת נשירה. זהו אינו סוד לאף אחד: מה שפופולארי הוא קשה מנשוא…. כל המשחקים הללו על ראשכן הוא כמובן אינו דבר נעים במיוחד. והסכנות לשיער בעקבותן הינן רבות. שלא נדבר על מקצבי שיער אשר מחוברים בצורה שאינה חזקה וכבר בתחילת השימוש התוספות מתחילות לנשור וישנו צורך לחברן שוב ושוב באמצעות סיליקון או דבק כימי. הנזק משימוש בחומרים הכימיים גם הוא עלול להיות בלתי הפיך לשיער הטבעי. ניתן לומר כאן כי מה שמונח כאן על כף היד הינה חוסר אחריות בביצוע העבודה,הרגשה טובה של הלקוחה ובריאות השיער.

שיטת ההדבקה

גם שיטה זו נחשבת למיושנת, אך זוכה לפופולריות בקרב הלקוחות אשר אין באפשרותם לשלם סכומים גבוהים להארכת שיער איכותית, אשר בוטחות מידי ואינן דורשת מידי מהמעצב שלהן או כאלה שאינן חושבות בכלל איזה מחיר הן עלולות לשלם תמורת שיער ארוך רצוי. בשיטה זו, מקבצי השיער מתחברים לשיער הטבעי באמצעות סיליקון או דבק כימי מיוחד. חיבורים אלה אינם אמינים ואת תוספות השיער,פעמים רבות, נאלץ המעצב לחבר פעמים חוזרות. זהו אינו סוד לאף אחד: מי שקונה בזול – משלם ביוקר שיטת ההדבקה הינה בעלת מגוון חסרונות לעומת השיטה הקראטינית. החיבורים המתקבלים הינם גדולים וכבדים, אינם בגודל זהה אחד לשני , מכיוון שההדבקה מתבצעת באופן ידני או באמצעות אקדח דבק – דבר אשר אינו מאפשר הוצאת כמויות זהות של דבק. לרוב, המראה הינו גס ולא מקצועי, החיבורים אינם גמישים , כבדים ואינם נוחים לנשיאה, נראים לעין והשימוש בחומרים כימיים של הדבק עלולים לגרום לדלקתיות באזור הקרקפת ואף לנשירת שיער. הסרת תוספות השיער שהודבקו הינן קשות עבור המעצב וכאובות עבור הלקוחה. מה שיהיה אחרי- שיהיה, זהו עיקרון העבודה של מעצבים אשר עובדים בשיטה זו.

סודות מקצועיים

אישה אשר עשתה הארכת שיער מקצועית ואיכותית לפחות פעם אחת, תחזור לאותו המעצב בוודאות! לקוחותי הקבועות, אשר חלקן גרות בלונדון, מדריד, ברצלונה, מוסקבה, סנט-פטרסבורג ועוד, תמיד חוזרות אלי בתאריך הקבוע מראש על מנת לחדש את רעמת השיער שלהן. ורק אז, לפי עדותן, הולכות לחדש את המלתחה! הנני עושה הארכת שיער חוזרת למרבית לקוחותי הישראליות והן המקור העיקרי להשארתי – פתוחות, ישירות והכי דורשות בעולם! גישה יצרתית והפוטנציאל שבא עם הזמן מאפשרות לי לעשות פיתוחים חדשים ולפעול בשיטות חדשות בתחום זה. כיום, אני מציע לקהל לקוחותי שירות חדש – מילוי והארכת שיער יחד עם החלקה בשיטה יפנית! שילוב זה, מתאים במיוחד לקיץ הישראלי מלא הלחות, כאשר יישור שיער באמצעות פן מרבה לאבד מהאפקטיביות שלו. שיער ארוך, ישר וחלק במיוחד שומר על מראה נפלא לאורך זמן ומאפשר מגוון בלתי נגמר של תסרוקות.

No Replies to "שיטות פופולאריות להארכת שיער – חסרונות ויתרונות"


    Got something to say?

    Some html is OK