הלחמת שיער – שיטות שונות ולמי הן מתאימות

הטכנולוגיות החדישות בעולם היופי, השתלבו בטבעיות בחיי היומיום שלנו, והביטוי הארכת השיער הפך במהרה לפופולארי בלקסיקון היומיומי שלנו. אם בעבר היו אלה נחלתם של העשירים והמפורסמים הרי כיום הדבר נגיש לכל. כל מי שרק רוצה לעשות רושם עם רעמת שיער מלאה בתוספות שיער ארוכות ויפות יכולה לעשות זאת ללא מאמץ רב. אבל לפני שניגשים לטרנספורמציה הפלאית, כדאי לגלות, מה עומד מאחורי שיטות ההארכת שיער שונות ולמי הן מתאימות…

הלחמת שיער - שיטות שונות ולמי הן מתאימות

הלחמת שיער קרה

שיטה ההלחמת שיער הקרה נחשבת לשיטה העדינה מכולם, אשר מאפשרת גם לבעלות שיער שביר ודק ליהנות ממנה ללא תופעות לוואי וחשש. משתמשים בה להארכה והחיית שיער קצר מאוד, שביר או פגיע ליצירת מראה שיער בריא ולבעלות שיער דק מאוד למראה שיער מלא יותר ומרשים יותר. השיטה מתאימה במיוחד לאלה החוששות מהלחמות שיער, אבל חושקות במראה שיער משודרג ושינוי ניכר במראה.

ההלחמת שיער מתבצעת באמצעות מכשיר ייחודי עם חלקים מגנטיים.תוספות שיער דקות מאוד, שנבחרו בקפידה לפי מבנה וסוג השיער, מחוברות באמצעות חומר מיוחד המכיל קראטין בכמה מילימטרים משורשי השיער. בשיטה זו חשוב במיוחד לשמור על פרופורציה, ולפזר את התוספות שיער בכל חלקי הראש בצורה אחידה. הנזק לשיער הטבעי נמנע במקרה זה, מכיוון שבזמן החיבור המכשיר נוגע אך ורק בקפסולת החיבור עצמה ללא מגע ישיר עם השיער.

 

הלחמת שיער חמה

הלחמת שיער חמה מתאימה לאלה החושקות בשיער מלא וארוך לתקופה ארוכה יותר של חצי שנה לפחות. השיטות נבדלות ביניהן בעיקר ברגולציית טמפרטורת שבה מתבצע חיבור התוספת לשיער,למעט זאת תהליך ההלחמת שיער החמה דומה למתואר לעיל. יתרון נוסף הינו באריכות האפקט, יחד עם זאת השיטה לא מומלצת לבעלות שיער שביר או פגיע.

חשיבות מיוחדת חלה בבחירת התוספות שיער חשוב שיתאימו בצורה מושלמת למבנה השיער הטבעי. מומחים להארכת שיער יכולים להעיד שישנם עמיתים למקצוע המשתמשים לעיתים בתוספות זולות המגיעות בעיקר מארצות אסיה. חשוב לתת על כך את הדעת שכן תוספות שיער לא איכותיות או לא מתאימות עלולות משמעותית לפגוע בתוצאה הסופית. תוספות שיער המגיעות מארצות אסיה לא ישתלבו בצורה הרמונית עם שיער אירופאי והדבר אינו מומלץ. גם בשיטה הלחמת שיער חמה מתחברות התוספות כחצי ס”מ משורשי השיער ולא משנה מה יהיה עובי התוספת, חומר ההדבקה מונח תמיד בשכבה דקה-הדבר מאפשר להגיע לאפקט טבעי ואחיד יותר של מראה השיער.

לא משנה באיזה שיטה להלחמת שיער יבחר להשתמש מעצב השיער שלכן, טרם ההחלטה על התהליך מומלץ לקבל ממנו כמה שיותר אינפורמציה והנחיות על השיטה וכמובן דוגמאות לעבודות הארכות שיער שהוא ביצע בעבר. - המלצת דוד יובשייב

No Replies to "הלחמת שיער - שיטות שונות ולמי הן מתאימות"


    Got something to say?

    Some html is OK