איפה שדק… שיטות להוספת נפח לשיער דק ודליל

אופיו של הטבע לא ניתן לשליטה, לעיתים יכול להעניק ולעיתים לשלול אי לכך ישנן נשים רבות אשר אינן התברכו בשיער מלא ועבה, ולצערנו הן מהוות את הרוב. שיער דק הינו רך אך אינו ממושמע, מאבד צורה והופך לשמנוני במהרה. טיפול בשיער מסוג זה דורש הרבה עבודה, חפיפה ברמה יומיומית, סידור ופן אשר גוזלים המון זמן והתוצאה לא תמיד לרוחנו. גם טיפולים אלטרנטיביים כגון שמפואים, מסיכות וחומרי שיער למיניהם לא תמיד עונים על הבעיה ומהווים פיתרון זמני לבעיה שכנראה תחזור על עצמה למחרת וחוזר חלילה.

על מנת למנוע מנשים טיפול יומיומי מתיש, לסייע להן לחסוך זמן וכוחות, קיימות מספר שיטות יעילות להוספת נפח לשיער לזמן ממושך. לשם כך יידרשו רק מספר שעות מזמנה, כאשר התוצאה תאפשר לה לחסוך זמן ביום יום לטווח הארוך.

הלחמת שיער

השיטות האפקטיביות ביותר לשיער דליל ודק הינן ההלחמה הקרה והלחמת שיער בלייזר. מדובר בעבודה מדוקדקת שיכולה להתבצע על ידי מומחה מהשורה הראשונה בלבד, בעל ניסיון רב בתחום זה. מטרתו העיקרית – לא להכביד על בסיס השיער הדק והשברירי, אשר אינו מסוגל לשאת כובד מיותר. כאן המקום להזהיר את בעלות השיער הדק מהשלכות של הלחמות שיער לא מקצועיות. בתהליך הנשירה של תוספות נפגע בסיס השיער הטבעי, ועל הקרקפת מתחילות להופיע קרחות, כתוצאה מכובד התוספות. זו לא רק טראומה רצינית לשיער, נשים רבות חוות סטרס אמיתי כאשר המראה הכללי שלהן נפגע והתוצאות מתסכלות – ושלא נדבר על בזבוז מיותר של משאבים.

הלחמת שיער - תסרוקת אסימטרית

תוספות איכותיות משיער טבעי צריכות להיות דקות וקלות, ולהתחבר באופן אחיד וצפוף לאותן קבוצות שיער הבסיס של האישה. הדבר מקנה את התוצאה הרצויה של קלות ואמינות בנשיאת השיער, תחושה טבעית של גמישות ואחידות מהשורשים ועד לקצה. קפסולות החיבור,העשויות מפולימר קרטין טבעי הינן שטוחות וגמישות. המכשיר האל קולי מגיב לאותו פולימר ( ולא לשיער עצמו ) ויוצר את החיבור של התוספות עם השיער הטבעי. באמצעות שיטת הלחמה זו נמנעת לחלוטין פגיעה מסוג כלשהוא בקרקפת ובשיער הטבעי.

במהירות ובבטחה ניתן להגדיל את הנפח ואורך השיער באמצעות טכנולוגיית הלייזר. הייחוד שבטכניקה זו הוא מהירות הביצוע, המאפשרת חיבור של כ-8 תוספות שיער בתוך 30 שניות. קבוצות תוספות דקות מחוברות במקרה הנוכחי בחלק העליון של השיער. באמצעות מכשיר הלייזר הן מתחברות בצורה שווה ללא מרווחים, מה שנותן לשיער אפקט של רעמה טבעית ומלאה .כתוצאה מכך ניתן לשכוח מצרות של שיער דל ושברירי לתקופה של חצי שנה לפחות! ( נשים רבות מרגישות כה נוח עם רעמת השיער החדשה ששוכחות שיש להן תוספות שיער ) ולהקדיש את הזמן הפנוי לעניינים חשובים אחרים.

הכיוון המומלץ – הלחמת שיער בלייזר

מכשור הלייזר מהווה טכנולוגיה ייחודית , שלא תימצאו בכל סלון לעיצוב שיער. ראשית, מדובר במכשור יקר אשר השימוש בו מורשה למי שעבר הכשרה מיוחדת הניתנת בחו”ל. שנית, הטכנולוגיה מיועדת לשימוש בסוגי שיער ייחודים ביותר ולכן בסלוני שיער אשר אינם מתמחים בהלחמת שיער טכנולוגיה כזו אינה מצדיקה את עצמה.

באירופה, הופיעה טכנולוגיית הלייזר לפני כ-6 שנים וישר קיבלה הכרה אצל אומני שיער מהשורה הראשונה אשר ראו בה כלי אפקטיבי להגדלת מרחב הפעילות האומנותית שלהם,וענתה לצרכי לקוחות אקסולסיביים ומפורסמים. בישראל, אומן השיער דויד יושבייב, שולט באופן מוחלט בטכניקה ייחודית זו. השיטה הפכה לעזר העיקרי של האומן במקרים הקשים ביותר והשימוש בה מוצלח במיוחד לצורך הוספת נפח לשיער דק ודליל.

דויד יושבייב, אינו רק בעל מכשיר הלייזר היחיד במינו בארץ, הוא גם בעלים של פתרונות עיצוביים מעניינים וקריאטיביים . במיומנות שאין כמותה הוא מתאים את צבעי תוספות השיער לצבע שיער הטבעי ומשיג אפקט של הדגשה וגיוון בתספורות ותסרוקות הרוסות ללא כל שימוש בצבע! השילוב המדויק והעבודה הדקדקנית לא רק מאפשרת לבעלות שיער הדק לשכוח מהבעיה הכואבת אלא בעיקר להפוך את השיער לאקססורי זוהר!

תספורת עם נפח וצבע מורכב

תספורת עם נפח וצבע מורכב

דרך נוספת להשיג נפח הינה באמצעות תספורות מדורגות. זהו לא סוד שעבור שיער דק אורך מהווה נטל רב. השיער מתלכלך במהירות , נדבק לקרקפת וכמובן מאבד מהר מאוד מנפחו. לפיכך האורך המרבי המומלץ עבור שיער מסוג זה הוא עד הכתפיים. חלומו של כל מעצב שיער הוא תספורות אוונגרדיות – מרוממות, אווריריות, דינמיות אשר עוטפות עם הפנים במפל של שיער. האשד נותן לשיער נפח, הדר וגיוון.

קארה – דוגמה מובהקת לכך שקלאסיקה מעולם תישאר רלוונטית. בשנים האחרונות שבר הקארה כל שיא של פופולאריות על חזרתו בכל עונה בווריאציה מחודשת וניואנסים עדכניים. קארה מדורג בעל אלמנטים של הדגשות צבעוניות או גיוון מורכב ( על ידי שימוש ב2 צבעי בסיס ו3 גוונים נוספים ) תיתן לא רק את הנפח הרצוי אלא גם תוסיף אופי וקסם. קארה אה- סימטרי , מעט מוגזם אבל בסטייל וניתן להלחים אותו על שיער קצר, וכן צבע שיער שמאיזושהי סיבה לא בא לכן החליף ניתן לרענן עם תוספת צבעונית. עבודה זו יבצע הלייזר במהירות ועדינות.

עשורים רבים לא יוצאת מהאופנה תספורת בוב הפנטזי, ובכל פעם מקבלת טרנספורמציה תחת השפעות הטרנדים השונים ורוח רעננה. לתספורת זו נותנות העדפה כוכבות הוליוודיות יפהפיות , היא מתאימה לאישה בכל גיל. מבוצע בטכניקה השיבוץ באמצעות צבעים עזים ,יהפוך הבוב אפילו את השיער הדק ביותר לרעמה מפוארת. תספורת זו די קשה לביצוע, ולפיכך עדיף להפקיד אותה בידי סטייליסט שיער מקצועי, יחד עם זאת היא קלה לטיפוח ואפילו עם צמיחת השיער נשמר מראה מסודר ועדכני.

No Replies to "איפה שדק... שיטות להוספת נפח לשיער דק ודליל"


    Got something to say?

    Some html is OK