איך לשמור על תוספות השיער בקיץ- המדריך

תוספות שיער בקיץ- המדריך לשמירה

איך לשמור על תוספות השיער בקיץ? שמש, זיעה, מי ים מלוחים וכלור, כל אלה יכולים  לפגום בשיער בתקופת הקיץ, במיוחד בארצנו הקטנטונת שהיא  שדופת שמש וגם לחה מאוד בקיץ. כל הצירופים האלה יכולים לפגום בשיער הטבעי ולהפוך אותו משיער רך ומלא ברק, לשיר סורר, יבש וקשה לסידור ובעל מראה לא כ”כ בריא, גם במקרה של תוספות השיער.

מעבר לזאת, אלו מכן שהן בעלות תוספות שיער, או עברו הארכת שיער או הלחמת שיער בלייזר, צריכות להיזהר ולטפח יותר מאלו שלא.

אנו ננסה לתת לכם כמה טיפים מעולים ממעצב השיער דויד יושבייב, אחד מהמומחים בארץ להארכת שיער, וכן הלחמת שיער בלייזר. במספרה אנו עורכים טיפולים רבים לשיער ובינהם הארכות שיער, החלקות שיער מגוונות וכן שירותי מספרה צבע, וכלות. אנו מאמינים בלהכין את קהל הלקוחות לקיץ, על מנת שיוכלו להינות מחווית שיער משולמת לאורך החודשים החמים ביותר בישראל.

מכיוון שבמספרה אנו משתמשים בתוספות שיער איכותיות ואמיתיות בלבד, הטיפול בשיער עצמו הוא כמו בשיער רגיל לכל דבר. הטיפול הנוסף הוא בעצם על מנת לתחזק את פסי הסיליקון המחברים את קצוות השיער הללו לראש.

טיפים לשמירה על תוספות שיער

שחייה– כאשר הולכים לבריכה או לים אנו נתקלים במלחים, מינראלים ובבריכה בכלור= שהוא כימיקל אגקסיבי שנועד לחטא את הבריכה ובעצם הוא “אוכל הכל. אין שום בעיה ללכת ולהינות מהקיץ עם תוספות השיער אך יש להקפיד לא לשהות עם השיער בתוך המים כאשר הוא מכוסה יותר מדי, וכן לייבש אותו כאשר יוצאים מן המים ובמיוחד את האיזורים של החיבורים, שאר השיער יכול להתייבש באופן טבעי באוויר כמו שיער רגיל. מומלץ לאסוף את השיער לצורת “לחמניה עגולה” וכך ניתן לשמור עליו שיתרטב פחות.

 

מקדמי הגנה– אנו נוטים להשתמש במקדמי הגנה, מקדמי ההגנה אותם אנו מורחים על הפנים תמיד איכשהוא יגיעו או ינזלו לתוך קו השיער, כמו כן הנטייה לא לשטוף ידיים לאחר מריחת הקרם על החוף וההזעה יכולים לגרום נזילה שלו, או המגע התכוף עם הידיים בשיער יכול למרוח את מקדם ההגנה לתוך השיער, מה שיכול להמיס את החיבורים של תוספות השיער או לגרום להם להינזק. לכן מומלץ למרוח את קרם ההגנה על הפנים, וכן לעבור עם מגבת בטפיחות קלות על קו השיער לאחר מכן, וכן לשטוף ידיים לאחר מריחת הקרם או להימנע ממגע צמוד לחיבורי תוספות השיער. אלו טיפים פשוטים לשמירה על הלחמת שיער בלייזר או הארכת שיער, אבל הן יעזרו לך לשמור על התוצאה לאורך הקיץ וגם להינות ממנו.

כמו כן, מלבד שירותים של הארכת שיער בתל אביב במספרה שלנו והלחמת שיער בלייזר, אנו מציעים קו מוצרים מיוחד שפותח במספרה תוך כדי מעקב אחר הלקוחות שלנו, המוצרים גם פותחו והותאמו למזג האוויר הישראלי, ואינם מכילים מלחים וסולפטים אשר יכולים להשיג לעור הקרקפת, לשיער וכן לתוספות שיער, אתן מוזמנות לקרוא עוד על המוצרים שלנו לטיפוח לאחר הארכת שיער או הלחמת שיער בלייזר.

צוות המספרה מאחל לכן קיץ נעים ומלא חוויות!!

ליצירת קשר ותיאום ייעוץ להארכת שיער או הלחמת שיער בלייזר ניתן להתקשר לטלפון: 03-5252719

או דרך דף צור קשר

 

 

 

 

ש

No Replies to "איך לשמור על תוספות השיער בקיץ- המדריך"


    Got something to say?

    Some html is OK