הלחמת שיער בלייזר- התשובה האולטימטיבית לשיער

 

הלחמת שיער בלייזר

פריצת דרך בתחום השיער ותוספות שיער- הלחמת שיער בלייזר, שיטה שהגיעה לפני כמה שנים מאירופה. עם טכנולגיית הלייזר, אפשר להאריך את השיער, כלומר הארכת שיער, עיבוי שיער, וכן אפקטים של צבע וגוונים והכל אודות להלחמת שיער בלייזר, שיטה חדשנית וייחודית שאחוזי ההצלחה שלה והתמורה שלה גבוהים במיוחד.

השיטה היא אהודה ופופלארית מאוד בקרב מומחים בתחום השיער, וזאת בגלל שהשיטה נחשבת לשיטה ייחודית אבל גם בטוחה מאוד, הדיוק ברמת הגימור הוא גבוה מאוד, אך השיטה היא גם עדינה לשיער וראש המטופלת וכן שיטה מהירה יותר משאר השיטות המוצעות בשוק.

 

למה כדי לעשות הלחמת שיער בלייזר?

עיבוי נפח השיער

נשים רבות הן בעלות שיער דק ושברירי, רוצות שיער יותר מלא ומרא יותר חיוני, שכן לרוב השיער הדק ושברירי נוטה היות חסר נפח ונפול לאורך היום. לכן הלחמת שיער בלייזר היא פתורון שיכול לתת דיוק יתר במקרים כאלה בהם לקוחה רוצה לעבות את שיערה במקומות שונים באיזור הראש. השיטה בלייזר אינה פוגמת גם בשיער הקיים על ראש הלקוחה בהתאם לשיטות אחרות ומיושנות וגם מהירה יותר. בשיטת הלחמת שיער בלייזר יש יכולות דיוק גבוהות מאוד שיכולות לענות על איזורים מאוד ספציפיים, וזאת תוך כדי הלחמת שיער אמיתי 100% הנמצא במספרה המגיע מאיזור סיביר ברוסיה, הנחשב לשיער אמיתי ואיכותי הטוב בעולם.

לאחר טיפולים כימיים

נשים רבות עוברות הבהרה, צבע או טיפולים כימיים על בסיס קבוע, אין בכך פסול אבל כשראשך נופל על מקומות בתי מקצועיים- ראו את הכתבה שלנו על שיקום שיער ראשה של לקוחה שהגיעה אלינו לאחר טיפול כושל

בד”כ מקומות בלתי מקצועיים הורסים לאנשים את השיער ונשים רבות נמצאות במצב בו הן צריכות להסתיר את שיער ראשן לאחר נזק שנגרם להן- במקרה כזה כחלק מהטיפולים אותם אנו מציעים שליקום השיער, נשתמש בהלחמת שיער בלייזר שהיא שוב, שיטה עדינה ובטוחה המספקת תוצאות מדהימות מבלי לפגוע בראש המטופלת או בשיער הטבעי שלה.

גוונים וטרנדים

טרנדים משתנים כל הזמן, אנחנו כרגע נמצאים בטרנד מאוד חזק של גווני פסטל סגולים, בלונד פלטינה וכו.. ישנן נשים שלא רוצות לצבוע את כל השיער או לעבור טיפולי הבהרה כאלה ואחרים, ולכן ניתן ליצור אפקטים וגוונים גם בעזרת תוספות שיער אמיתיות שעוברות טיפול צביעה מתאים ולאחר מכן שזירה באמצעות  הלחמת שיער בלייזר בראש המטופלת על מנת ליצור לה מראה עדכני ואופנתי ללא כל שינוי מהותי של כל ראשה, כך שאם נמאס לה מהמראה היא יכולה להסיר אותו.

אנו מציעים טיפולים רבים במספרה כגון: הלחמת שיער בלייזר, גוונים, פן, תספורת, שירותי קלות, וכן ייעוץ להארכת שיער, תוספות שיער אמיתיות בייבוא אישי (שיער סילבני) וכן תספורת גברים, וטיפולים נגד התקרחות- מוצר חדש ומצליח בשם “ניוקסין” של וולה פרופשיונל.

ליצירת קשר עם המספרה נא לחצו כאן לדף הקשר או בטלפון:

No Replies to "הלחמת שיער בלייזר- התשובה האולטימטיבית לשיער"


    Got something to say?

    Some html is OK