הארכת שיער/הלחמת שיער- ממה להיזהר ואיך לשקם ?

כתבנו פה בעבר לגבי הארכות שיער שנעשות באופן לא מקצועי, מכיוון שדויד יושבייב בסלון DY  הוא אחד מהמומחים הראשונים בארץ שהחלו לקיים טיפולים של הארכת שיער, וכן הארכת שיער בלייזר, אנו שומרים במספרה על רמת עבודה גבוהה במיוחד.

לא כל אחד יכול לבצע הארכת שיער, דרוש ידע וניסיון, צריך לדעת מה ואיך ולא כל שיטה מתאימה לכל לקוחה המגיעה. כבר שנים שאנו רואי במספרה מקרים נשנים וחוזרים של רשלנות של מספרות אחרות ולכן אנו מציעים חבילה של שיקום השיער, הארכת שיער מחודשת, וכן ייעוץ המשכי לגבי תחזוק הארכת השיער וכן איך לתחזק ולשקם את הנזקים שנעשו במספרות אחרות.

כפי שתראו בתמונות כאן, הגיעה אלינו לקוחה שעברה הלחמת שיער, או יותר נכון הלחמת שיער מהגיהנום.  הרסו לה את הראש ואת השורשים שרפו, תלשו ופשוט הפכו ראש שהיה יפה למחזה זוועות שההי קשה לחזות בו.

במבט מעמיק היה ניכר שנעשתה פה בחירה של שיער שאינו מתאים ללקוחה. יש חשיבות כבירה לסוג השיער והתוספות שמתשמים בהם, כל אדם הוא אינדבדואלי, ולכן דרוש איש מקצוע אמיתי אשר יבצע התאמה נכונה לסוג השיער והקרקפת של הלקוחה. כמו כן התוספות שחוברו ללקוחה היו כבדות מדי, וכן עבודת ההלחמה הייתה רשלנית ולכן נוצרו קרחות כפי שרואים בתמונה.

לפני הארכת שיער בלייזראחרי הארכת שיער בלייזר

איך טיפלנו?

כפי שציינו אנו מציעים עבודות שיקום להארכת שיער שנעשתה לא אצלנו באופן רשלני, וכן שיקום שיער, מלבד זאת אנו מציעים שירותים של הארכת שיער, והארכת שיער בלייזר.

ובכן הורדנו את התוספות שנעשו במספרה הקודמת ללקוחה, לאחר ניקוי הראש, ערכנו התאמה מלאה בין ראש המטופלת לתוספות שיער מתאימות, אנו מחזיקים שיער אמיתי איכותי, תוספות שיער אמיתיות 100% שיער סילבני, ערכנו הארכת שיער בלייזר באופן עדין- טכנולוגיה מתקדמת ובטיחותית ולבסוף ערכנו תספורת והתאמות צבע. והתוצאה פשוט מדהימה.

ולכן בנות, היזהרו ממספרות המציעות לכם מבצעים או חומרים בלתי מוכרים, ותוספות שיער לא איכותיות, הארכת שיער עושים אצל איש מקצוע אמיתי, ולא אצל חאפרים.

אנו מזמינים אותך באם גם את עברת טיפול מרושל לבוא ולהתייעץ וכן כל מי שרוצה להאריך את שערה באופן בטוח, ועם תוצאות מדהימות לאורך זמן.

ליצירת קשר בטלפון :   03-5252719    או דרך דף צור קשר

No Replies to "הארכת שיער/הלחמת שיער- ממה להיזהר ואיך לשקם ?"


    Got something to say?

    Some html is OK